صفحه اصلی / اصناف / شهرهای کوچک ظرفیت برگزاری نمایشگاه را ندارند
شهرهای کوچک ظرفیت برگزاری نمایشگاه را ندارند

شهرهای کوچک ظرفیت برگزاری نمایشگاه را ندارند

کسب و کار- رئیس اتاق اصناف گرگان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پاییزه در آستانه ماه مهر گفت: شهرهای کوچک ظرفیت برگزاری نمایشگاه را ندارند و در حال حاضر به دلیل رکود بازار خریدها متناسب با نیاز صورت می‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین خلیلی افزود: در حال حاضر فراخوان برگزاری نمایشگاه پاییزه به اتحادیه های صنفی ابلاغ شده و در صورت ضرورت هفته آخر شهریور نمایشگاه پاییزه در گرگان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مشکلی که در برگزاری نمایشگاه شهرهای کوچک وجود دارد، نبود تولیدکننده است و اکثر کسانی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند خود عرضه کننده کالا می باشند و به همین سبب قیمت ها با بازار خیلی متفاوت نمی باشد. رئیس اتاق اصناف گرگان افزود: برگزاری نمایشگا‌ه‌های فصلی تحت عنوان عرضه مستقیم کالا، که در مقاطع مختلف سال به صورت گسترده در سطح کشور با حضور تولید‌کنندگان و اصناف در مکان‌های مشخص با هدف ایجاد حلقه‌ی ارتباطی میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان(از تولید به مصرف) و رعایت نرخ‌های مصوب و تخفیف ویژه صورت میگرد مناسب است اما باید زیرساختهای برگزاری نمایشگاه و حضور تولیدکنندگان نیز فراهم شود.
وی اظهار کرد: هزینه های برگزاری نمایشگاههای فصلی تقریبا بالا می باشد و فروشندگان باید هزینه اجاره غرفه را بپردازند و این مساله برای کسانی که تولیدکننده نباشند صرفه اقتصادی ندارد .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.