صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۹۸۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر:

۹۸۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تخصیص یافت

کسب و کار نیوز - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی مددجویان در راستای اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی گفت: ۹۸۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تخصیص یافته که از این محل ۵ هزار شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، احمد لطفی صبح امروز در نشست با مسئولان بانک‌های استان بوشهربا تاکید برنقش مهم بانک‌ها در ایجاد اشتغال اظهار داشت:تامین سرمایه و پرداخت تسهیلات اعتباری نقش مهمی در اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینک توانمندسازی معیشتی و اقتصادی  در اولویت برنامه کمیته امداد استان بوشهر قرار دارد  افزود: در این راستا تمام مددجویان نسبت به ظرفیت مناطق روستای و شهری مهارت آموزی می‌شوند تا زمینه اشتغال آنان بر اساس این قابلیت‌ها فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با قدردانی از توجه بانک ملی بوشهر در تامین اعتبارات اشتغال‌زایی مددجویان  خاطر نشان کرد: در سال گذشته با همکاری بانک ملی زمینه جذب ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد در استان بوشهر فراهم شد.

لطفی از ایجاد حدود ۷۰۰ شغل با همکاری بانک ملی خبر داد و بیان کرد: با پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال حدود ۷۰۰ فرصت شغلی و کارآفرینی در شهرها و روستاها ویژه مددجویان فراهم شد.

وی با بیان اینکه با همکاری بانک ملی، ۲۷۸ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه برای ایجاد اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است تصریح کرد:متوسط پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی  از ۲۰۰ میلیون ریال امسال به ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهربا اشاره به اینکه با ۲۷۸ میلیارد ریال  تسهیلاتی بانکی برای یک‌هزار و ۱۱۰ مددجو ایجاد اشتغال می‌شود گفت: ضروری است که با یک برنامه‌ریزی وسیع و جامع طی ۱۲۰ روز آینده این اعتبارات جذب و صرفا برای ایجاد اشتغال هزینه شود.

لطفی از ایجاد ۵ هزار شغل ویژه مددجویان خبر داد و افزود: امسال ۹۸۰ میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تخصیص یافته که از این محل ۵ هزار شغل ایجاد می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.