صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / ۷۸۱ طرح با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد
۷۸۱ طرح با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد

معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت

۷۸۱ طرح با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد


کسب و کار نیوز - معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: با استفاده از تسهیلات پرداخت شده توسط این صندوق ۷۸۱ طرح در هفته دولت افتتاح و ۱۷طرح کلنگ‌زنی شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، امین خلیلی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۲ واحد تولید صنایع چوبی و پالت سازی در هشترود اعلام کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان هزینه و  ۳ هزار و ۱۷۳ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی همچنین اعلام کرد: افزون بر ۶۸۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار ۸ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون پرداخت شده است.
وی کل اعتبار ابلاغی صندوق در قانون حمایت از توسعه اشتغال پایدار را ۲ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ اعتبار مرحله اول و دوم هزار میلیارد تومان و مرحله سوم و چهارم یکهزار و ۶۳۶ میلیارد تومان است.
فرماندار هشترود نیز گفت: در یک سال گذشته ۲۲ فقره وام با ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در  شهرستان پرداخت و برای ۳۲ نفر ایجاد اشتغال شده است.
به گزارش ایرنا، واحد تولید صنایع چوبی و ام دی اف در روستای علی آباد هشترود با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار و واحد پالت سازی در ناحیه صنعتی فجر با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار راه اندازی شده است.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.