چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / مخالفت مجلسی‌ها با افزایش نرخ بنزین

مخالفت مجلسی‌ها با افزایش نرخ بنزین

کسب و کار نیوز - با توجه به گفته یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس، نمایندگان با افزایش نرخ بنزین برای امسال مخالفت کرده و چنانچه دولت به دنبال افزایش نرخ بنزین و گازوئیل است باید این موضوع را در قالب لایحه بودجه سال آینده به مجلس ارائه دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خودروبانک، غلامرضا شرفی توضیح داد که بازگشت کارت سوخت به چرخه سوخت گیری کشور نوعی شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات روز را به همراه دارد. بازگشت مجدد به کارت سوخت اطلاعات پیران میزان و نحوی مصرف بنزین را به روز در اختیار مسئولان قرار داده و همین موضوع می‌تواند کمک‌کننده مسئولان برای برنامه‌ریزی بهتر باشد. باید برای اقبال دوباره از کارت سوخت توسط مردم زمانی در نظر گرفته شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کارت سوخت به تنهایی می‌تواند جلوی برخی از ناهنجاری‌ها را بگیرد، ادامه داد با توجه به مسیر توسعه کشور در سال آینده باید به دنبال ایجاد تغییراتی در نوع، میزان و نرخ سوخت باشیم.

پیش از این وزیر نفت در اظهار نظری عنوان کرده بود که تا زمانی که ابزار قیمتی با کارت سوخت همراه نباشد مردم آن را جدی نخواهند گرفت و معطل بودن یک میلیون کارت سوخت در باجه‌های معطله پست را گواه این ادعا در نظر گرفت.

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.