صفحه اصلی / سرخط خبرها / تمرکز بر تحول گردشگری با توان مدیریتی مونسان محقق می شود

معاون وزارت میراث فرهنگی:

تمرکز بر تحول گردشگری با توان مدیریتی مونسان محقق می شود

کسب و کار نیوز - معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: با توان مدیریتی که در مونسان سراغ داریم، بر تحول در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی متمرکز می‌شویم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محمد خیاطیان روز پنج شنبه، افزود: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده در طول یکسال آینده ساختار مورد نیاز وزارتخانه را طراحی و ارایه کنیم تا پس از تصویب اجرایی شود.

وی اظهار داشت: وقتی برنامه های یک فرد به عنوان وزیر پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد و موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس می شود، حاکی از آن است که این فرد توانایی هایی در مدیریت و برنامه ریزی دارد.

وی تاکید کرد: حوزه مهمی همچون گردشگری که دولت تاکید بسیاری بر آن دارد، یکی از موضوعاتی است که می تواند در شرایط تحریم، جایگزین درآمدهای نفتی شود.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مونسان این قابلیت را دارد برای ادامه مسیر و خدمت در وزارتخانه جدید التاسیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ همه توان و برنامه ریزی خود را به کار گیرد تا بتوانیم شاهد تحولی در این سه حوزه باشیم.

خیاطیان ادامه داد: خواسته های نمایندگان مشخص است اینکه دقیقا جایگاه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را در کشور بر اساس آنچه در مجلس مصوب کردند، بازتعریف کنیم.

وی با بیان اینکه با توان مدیریتی دکتر مونسان، مطمئنا روی ساختار متمرکز می شویم، اظهار داشت: ساختاری را تعریف می کنیم که بتواند نیاز امروز حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را پاسخگو باشد و کار در خور توجهی انجام شود.

علی اصغر مونسان روز سه شنبه دوازدهم شهریورماه ۹۸ با ۱۶۳ رای موافق، ۸۷ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.