صفحه اصلی / سرخط خبرها / تاکید مدیرکل دفتر موسیقی بر ایجاد انجمن‌های صنفی در آموزش‌ هنر
تاکید مدیرکل دفتر موسیقی بر ایجاد انجمن‌های صنفی در آموزش‌ هنر

تاکید مدیرکل دفتر موسیقی بر ایجاد انجمن‌های صنفی در آموزش‌ هنر

کسب و کار نیوز - مدیرکل دفتر موسیقی بر اهمیت وجود انجمن‌های صنفی در همه حوزه‌های آموزشی هنری تاکید کرد.

به گزارش کسب و  کار نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با حضور مرتضی نیک‌نژاد سرپرست این دفتر و محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی در دفتر آموزش برگزار شد.

این جلسه به منظور دستیابی به راهکارهای اجرایی، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری برای تشکیل انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری برگزار شد.

در ابتدا مرتضی نیک‌نژاد، سرپرست این دفتر با اشاره به اهمیت تشکل‌های صنفی گفت: وجود انجمن‌ها و تشکل‌ها در فضای آموزش هنر به منظور حمایت از هنرمندان حوزه آموزش هنر از ملزومات است و امیدوارم  با همت و یاری مدیران آموزشگاه‌ها به دستآوردهای بزرگ و مناسبی در این زمینه برسیم.

سپس محمد اله‌یاری، مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تاکید بر اهمیت وجود انجمن‌های صنفی در همه حوزه های آموزشی گفت: برای رسیدن به نظام‌مندی و کیفیت بالای آموزش‌های هنری در همه حوزه‌ها و بخش‌های آن به وجود این انجمن‌ها نیاز داریم.

در این نشست اهداف انجمن‌های صنفی و فرآیند تشکیل آن بررسی شد و نمایندگان مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری از حوزه‌های موسیقی، تجسمی و نمایشی به بررسی دیدگاه ها و مسائل  خود پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.