صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / آغاز به کار کمیته دائمی حمایت از استارتاپ های صنعت زعفران

آغاز به کار کمیته دائمی حمایت از استارتاپ های صنعت زعفران

کسب و کار نیوز- کمیته دائمی حمایت از استارتاپ های صنعت زعفران شهریور ماه سال جاری آغاز به کار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز رشد فناوری تربت حیدریه؛ پیرو تفاهم نامه سال گذشته مابین پارک علم و فناوری خراسان و گروه کشاورزی و تولیدی سحرخیز، کمیته دائمی حمایت از استارتاپ‌های و رویدادهای استارتاپی صنعت زعفران در شهریور ماه سال جاری در محل هتل پردیسان برگزار شد.

هدف از تشکیل این کمیته که با مشارکت ارگان های مرتبط دیگر مانند دانشگاه علمی کاربردی، سازمان جهاد کشاورزی، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و پژوهشکده زعفران شکل گرفته است، حمایت از اکوسیستم نوآوری و نوآوران فعال در صنعت زعفران بوده و تلاش می‌گردد تا از این طریق ارزش افزوده بیشتری را در این صنعت ایجاد نماید.

همچنین در این برنامه دکتر فرهاد سحرخیز از تولید محصولی جدید با حمایت از یک استارتاپ فعال در صنعت زعفران خبر داد. لازم به ذکر است با عنایت به استراتژیک بودن محصول زعفران، توسعه فناوری در صنعت زعفران و حمایت از شرکت‌ها و تیم‌های فعال در این صنعت از سال گذشته به صورت محوری در دستور کار پارک علم و فناوری خراسان قرار گرفته و در این راستا تفاهم نامه هایی با برند های مطرح در این صنعت جهت رشد و بالندگی صنعت زعفران به امضا رسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.