صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / لزوم هوشمند سازی در کسب و کار زنان سرپرست خانوار

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم هوشمند سازی در کسب و کار زنان سرپرست خانوار

کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از پانزدهمین رویداد کارآفرینی "زنان و تولید ملی"گفت: وظیفه مدیریت شهری تسهیلگری و تقویت اقشار ضعیف شهر تهران در محدوده وظایف قانونی است.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از ستاد خبری پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی ، شهربانو امانی ضمن انتقاد نسبت به ورود شهرداری تهران در سنوات گذشته به حل مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار ادامه داد: وقتی عنوان می شود یک زن، سرپرست خانوار است، وظیفه رسیدگی به این اقشار برعهده سازمان های متولی است. این در حالی است که در گذشته شهرداری تهران به هر دلیلی به این موضوعات ورود پیدا کرده است.
امانی با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری در برگزاری رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی بیان کرد: خوشبختانه در دو سال گذشته این روال تغییر کرده است. در گذشته نمایشگاه زنان و تولید ملی به صورت سراسری برگزار می شد این در حالی بود که ما به عنوان مدیریت شهری از سوی مردم تنها وکالت داشتیم تا درآمدهای شهر را به نفع پایتخت نشینان هزینه کنیم. وقتی یک نمایشگاهی مانند زنان و تولید ملی در سطح ملی و یا بین المللی برگزار می شود، درآمد شهر به نفع شایسته ای در حال هزینه نیست.
به اعتقاد امانی، زن سرپرست خانوار نباید ابزار دست مدیریت شهری و سایر سازمان ها شود. وظیفه شهرداری کمک به نهادهای اجتماعی است.
وی با اشاره به لزوم هوشمند سازی در کسب و کار زنان سرپرست خانوار یادآور شد: انتظار دارم بر اساس دانش روز مشاغل زنان با همکاری شرکت های استارتاپی هوشمند سازی شود. روش های سنتی و نمایشگاه های سنتی باید مدرن شوند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.