صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / لزوم توجه به کسب و کارهای خانگی
لزوم توجه به کسب و کارهای خانگی

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران اعلام کرد:

لزوم توجه به کسب و کارهای خانگی

کسب و کار نیوز - حامد مظاهریان پس از بازدید از پانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی،اظهار داشت: این نمایشگاه دریچه جدیدی روبروی استعدادها است و خوشبختانه پوشش آن گسترده و در سطح کشور است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از برنا، حامد مظاهریان وی افزود: زنان سرپرست خانوار بخشی از چرخه تولید هستند که باید جدی گرفته شوند.

مظاهریان ادامه داد: وقتی نام کار آفرینی برده می شود همه فکر می کنند باید کارخانه ای بزرگ برای صدها کارگر ایجاد کرد، در حالی که کسب و کارهای کوچک و موثر خود نمونه موفقی از کارآفرینی هستند.

به گفته معاون شهردار تهران نمایشگاه امسال باعث شده است تا افراد شرکت کننده تجربیات خود را در عرصه های ملی ارائه دهند و تجربه جدیدی کسب کنند.

مظاهریان با بیان اینکه باید به کسب و کارهای خانگی بها داده شود، اظهار کرد: بخش عمده توجه باید روی کسب و کارهای خانگی به ویژه برای زنان سرپرست خانوار باشد چرا که آنها معیشت خود و خانواده را باید تامین کنند.

وی در مورد برگزاری هفدهمین رویداد “عطر سیب” هم گفت: با تغییر رویکرد صورت گرفته فصل جدیدی از برگزاری این رویداد را نسبت به قبل شاهد هستیم که در عرصه تولید محتوا کارهای جدیدی ارائه شده است. رویداد امسال نو و لذت بخش است.

بر اساس این گزارش هفدهمین رویداد عطر سیب به صورت همزمان با پانزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا ۱۱ شهریور از ساعت ۱۰صبح تا ۲۱ در بوستان گفتگو آماده پذیرایی از شهروندان است.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.