صفحه اصلی / استان ها / هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان درباره افزایش سرعت باد
هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان درباره افزایش سرعت باد

هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان درباره افزایش سرعت باد

کسب و کار نیوز: هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان: هوای شمال سیستان و بلوچستان توفانی می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور اطلاعیه جوی و افزایش سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان، گفت: از فردا بر سرعت و شدت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان افزوده می شود به طوری که انتظار می رود شرایط کیفی هوای این منطقه به شدت کاهش یابد.
علی ملاشاهی افزود: از فردا تا آخر هفته آینده انتظار می رود بر سرعت وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات صبح افزوده شود.
وی با بیان اینکه اثرات این بادها علاوه بر منطقه سیستان، نواحی مرکزی و مرزهای غربی استان را نیز در برخواهد گرفت پیش بینی کرد: این افزایش سرعت منجر بروز گرد و خاک و توفان در برخی نقاط شمالی و افت کیفیت هوا در در این منطقه و بخش هایی دیگری از استان شود.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به وجود ذرات معلق و کاهش سطح کیفی هوا توصیه می شود کلیه افراد به ویژه کودکان و بیماران قلبی، تنفسی از تردد در فضای باز خودداری کنند.
ملاشاهی همچنین به لزوم احتیاط و رعایت مقررات رانندگی در این بازه زمانی هشدار داد و گفت: رانندگان با دقت بیشتر و رعایت کامل مقررات اقدام به تردد در مسیرهای مواصلاتی کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.