صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیشنهاد عجیب یونایتد برای فسخ قرارداد روخو
پیشنهاد عجیب یونایتد برای فسخ قرارداد روخو

پیشنهاد عجیب یونایتد برای فسخ قرارداد روخو

کسب و کار نیوز : میرر می‌گوید منچستریونایتد حاضر است برای خروج مارکوس روخو از این باشگاه حتی به او مبالغی پرداخت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید منچستریونایتد مصمم است به قرارداد مارکوس روخو، بازیکن این تیم با باشگاه خاتمه دهد و برای راضی کردن روخو که دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با یونایتد باقی مانده حتی حاضر است به او مبلغی پرداخت کند.
بعد از انتقال هری مگوایر به منچستریونایتد تعداد بازیکنانی که به عنوان دفاع وسط در این تیم حضور دارند به هفت نفر رسیده و اوله گنار سولسشر به صراحت اعلام کرده که نیازی به مارکوس روخو ندارد. یونایتد اما تا این لحظه نتوانسته برای مدافع آرژانتینی‌اش خریدار پیدا کند و پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی شیاطین سرخ برای واگذاری روخو با پاسخ مثبتی مواجه نشده است.
از طرفی یونایتد از پرداخت دستمزد هفته‌ای ۱۳۰هزار پوندی به مارکوس روخو ناراحت بوده و به ادعای میرر باشگاه حتی حاضر است به او مبلغی پرداخت کند تا با فسخ دو طرفه قراردادش موافقت کرده و یونایتد را ترک کند.
بر اساس این گزارش یونایتد این هفته با روخو جلساتی ترتیب داده و به او پیشنهاد داده که حاضر است بخش مهمی از مبلغ ۱۳٫۵ میلیون پوندی قراردادش را به این بازیکن پرداخت کند تا رضایت او برای فسخ دو طرفه قرارداد را بدست بیاورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.