صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / آذری:به رقم قرارداد بازیکنان نباید توجه شود
آذری:به رقم قرارداد بازیکنان نباید توجه شود

با یک خارجی پرونده نقل و انتقالات را می بندیم

آذری:به رقم قرارداد بازیکنان نباید توجه شود

کسب و کار نیوز: سازمان لیگ از اسفندماه سال 97 تا امروز که حدود شش ماه گذشته هیچ سندمالی را به نام باشگاه ها صادرنکرده است و مشخص نیست چرا می گوید باشگاه ها بدهکار هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, سعیدآذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن امروز روی خط رادیو جوان آمد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.
او درباره آغاز مسابقات و شرایط میزبانی گفت:« ما همیشه آماده مبارزه هستیم. از امروز هم مراحل پایانی دوربین ها و گیت ها را شروع کرده ایم و انشالله عصر پنجشنبه ساعت ۲۰ که هوادارها می آیند هم از گیت رد وهم دوربین های عبور کرده و در جای خودشان مستقر خواهند شد.
او در این رابطه افزود:« ورزشگاه فولادشهر قبلا سیستم کنترل الکترونیکی و ویدئویی داشته و ما باید فقط گیت ها را نصب می کردیم . این کار تشریفات اداری داشت چرا که مالکیت استادیوم متعلق به شرکت سهامی ذوب آهن است و براساس موازین مالی و آئین نامه ای که وجود دارد باید کارهایی را انجام می دادیم و کمی زمان برد. با این حال روزپنجشنبه مطمئنا هواداران ما با توجه به اینکه استادیوم را تحویل مقام های امنیتی و سازمان لیگ می دهیم می توانند در اولین بازی شاهد بازی تیم محبوبشان باشند.»
آذری درباره وضعیت سکوهای فولادشهر هم گفت:« من دیروز آخرین بازدیدرا از ورزشگاه داشتم و فکر می کنم در خوشبینانه ترین حال سکوهای فولادشهر در اواخر شهریور ماه آماده خواهد شد.»
مدیرعامل ذوب آهن درباره شرایط تیم هم افزود:« تیم ما خداراشکر آماده است. به هرحال دو مسابقه بزرگ بین المللی داشتیم و قبل از آن هم ۴ بازی تدارکاتی انجام دادیم. تیم وضعیت خوبی دارد تنها کمی سرخوردگی حذف از لیگ قهرمانان بود که در این روزها با بچه ها حرف زدیم و امیدواریم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. از نظر فنی مشکلی نداریم. دو بازیکن خارجی جذب کردیم که یکی از آن ها در لیگ قهرمانان گل زد و مدافع خارجی مان هم در این بازی به میدان خواهد رفت. همه چیزخوب است و آماده حضور در لیگ برتر هستیم.»
او درباره شرایط این تیم در ادامه نقل و انتقالات گفت:« دنبال یک بازیکن دیگر هستیم و اگر شرایط خوب پیش برود تا قبل از پایان تاریخ نقل و انتقالات او را جذب می کنیم.»
آذری در پاسخ به این سوال که آیا ذوب آهن با مشکل دروازه بان روبرو است:«من به آرای کارشناسان و منتقدان احترام می گذارم و فکر می کنم که کارشناسان یک نیمه بازی و شاید فقط آن صحنه را دیده اند. محمدباقر صادقی محصول آکادمی ذوب آهن است و ما به او اعتماد کامل داریم. همانطور که خیلی از دروازه بان های بزرگ دنیا مثل پیترشیلتون یا زوبی زارتا و یا کاریوس دروازه بان لیورپول در لیگ قهرمانان اشتباه های بزرگی داشته اند. این اشتباه ها اجتناب ناپذیر هستند و بازهم می گویم که فکر می کنم منتقدان نیمه اول بازی را ندیدند چرا که صادقی در بیست دقیقه اول با واکنش هایش مانع از خوردن چند گل شد. در این بازی فشار زیادی روی دروازه ما بود؛ محمدباقر صادقی لیاقت اعتماد ما را دارد و ما پای دروازه بانمان می ایستیم؛ مثل قبل که دروازه بان هایی آمدند که خیلی مشهور نبودند ولی زحمت کشیدند و تلاش کردند و با کمک باشگاه و مربیان بهترین دروازه بان های ایران شدند. باقر صادقی لیاقت اعتماد را دارد و علیرضا منصوریان هم با من هم عقیده است.»
آذری همچنین به جذب بازیکن مد نظر باشگاه اشاره کرده و گفت:« آقای منصوریان یک بازیکن را خواسته که ما دنبال جذب او هستیم و فکر می کنم با جذب او کارمان در نقل و انتقالات به پایان برسد. موضوعی که می خواهم در اینجا اشاره کنم این است که قراردادهایی که بسته می شود نباید اعداد و ارقامش توسط رسانه ها در بوق و کرنا شود؛ چرا که ممکن است این رقم ها در نیم فصل بشکند یا خیلی از بازیکنان بعد از گرفتن ۲۰-۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان جدا می شوند. درواقع اعداد قرارداد که گفته می شود رقم نهایی نیست. با این وصف لیست تیم ما با بستن یک بازیکن بسته می شود.»
مدیرعامل ذوب آهن در بخش پایان صحبت هایش هم گفت:« من الان لیست سازمان لیگ را می بینم. این لیست را روز یازده جولای یعنی یک ماه قبل به ما دادند و براساس آن آخرین پولی که سازمان لیگ به باشگاه ها داده در ۲۷ اسفند سال ۹۷ بوده است و از آن زمان تا الان که شش ماه گذشته هیچ سند دیگری به نام ذوب آهن نخورده است. سوال من این است که آیا تا امروز سازمان لیگ هیچ مطالباتی را جذب نکرده که به حساب بستانکار باشگاه ها بنشاند. شش ماه است هیچ سندی به نام باشگاه ها نزده اند چطور می گویند باشگاه ها بدهکار هستند. تمام پول هایی که داده اند علی الحساب است. من از همین جا از سازمان لیگ می خواهم که اسناد جدید را تا تاریخ ۲۷ مرداد به جای مطالبات باشگاه ها بنشانید تا ببینید آیا ذوب آهن بدهکار است یا طلبکار…»

همچنین مطالعه کنید:

بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید ضرورت دارد/خیز تعاونی‌ها برای توسعه اشتغال دانش بنیان

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،‌ با نامگذاری سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.