صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ژاوی: هدف السد رسیدن به نیمه نهایی است
ژاوی: هدف السد رسیدن به نیمه نهایی است
Former Spanish international player Xavi presents the trophy ahead of the Euro 2016 final football match between Portugal and France at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, on July 10, 2016. / AFP / PATRIK STOLLARZ (Photo credit should read PATRIK STOLLARZ/AFP/Getty Images)

هیچ فشاری را احساس نمی کنم

ژاوی: هدف السد رسیدن به نیمه نهایی است

کسب و کار نیوز :در اولین گام موفق شد السد را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برساند تا نشان بدهد در عرصه مربیگری نیز همچون دوران بازیکنی جاه طلبی های زیادی دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, ژاوی هرناندز بعد از نزدیک به دو دهه درخشش در مستطیل سبز این بار در اولین تجربه خود روی نیمکت مربیگری موفق شد دربی حساس قطری ها را با اقتدار پیروز و شاگردانش را به جمع هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی ACL2019 برساند.
مرد مشهور اسپانیایی که در ۳۸ سالگی نخستین تجربه مربیگری خود را پشت سر گذاشت در واکنش به فشارهای کاذبی که در این مدت سپری کرد، گفت:« نه فشاری نبود و بدون استرس کارم را با السد آغاز کردم و دیدید که خیلی هم آرام بودم».
سرمربی السد در ادامه به بازی با الدحیل اشاره و افزود:« خیلی بازی سختی بود. الدحیل واقعا تیم شایسته و خطرناکی است. ما در این بازی می دانستیم چگونه باید مقابل نقاط قوت الدحیل مقاومت کنیم و تنها در یک صحنه غفلت کردیم و تاوان دادیم».
مهندس اسپانیایی در ادامه به بازی با النصر عربستان اشاره و تصریح کرد:« بازی با نماینده های سعودی همواره دشوار است. از امروز روی شناخت بیشتر از النصر تمرکز می کنیم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم خواهیم رفت».
ژاوی در پایان هدف السد در این تورنمنت را این گونه تشریح کرد.« فعلا در گام اول هدف مان رسیدن به نیمه نهایی مثل دو فصل گذشته است. اگر به این هدف برسیم می توانیم مسیرمان را برای برداشتن گام رو به جلو و تجربه دوباره فینال امتحان کنیم گرچه اعتراف می کنم این مسیر چندان آسان نیست و نیاز به تلاش دوچندان دارد».

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.