صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازدید سر زده فتاحی از یک استادیوم لیگ برتری
بازدید سر زده فتاحی از یک استادیوم لیگ برتری

بازدید سر زده فتاحی از یک استادیوم لیگ برتری

کسب و کار نیوز: سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات دیروز به طور سر زده وارد بوشهر شد و از استادیوم شهید مهدوی بوشهر بازدید کرد. استادیومی که قرار است این فصل میزبان بازی های شاهین شهرداری بوشهر باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, استادیوم شهید مهدوی بوشهر ۱۵ هزار نفری و از استادیوم های تازه تاسیس کشور است اما برخی از استانداردها در این استادیوم رعایت نشده است و سازمان لیگ در بازدید اولیه ای که از استادیوم شهید مهدوی بوشهر داشت برگزاری بازی های شاهین در آن را منوط به رفع برخی اشکالات دانست.
سعید فتاحی در بازدید سر زده ای که از استادیوم شهید مهدوی بوشهر داشت گزارشی را برای سازمان لیگ تنظیم کرد که دراین گزارش آمده ایرادات رختکن برطرف شده اما هنوز گیت های ورودی آماده و نصب نشده است. با اینکه چمن استادیوم شرایط مطلوبی دارد اما برخی از اشکالات اعلام شده هنوز برطرف نشده است. قرار است هیات رییسه سازمان لیگ با رویت کامل گزارش در خصوص میزبانی شاهین در استادیوم شهید مهدوی بوشهر تصمیم گیری کند.
جالب اینکه شاهین شهرداری بوشهر قرار است در هفته اول بازی ها در استادیوم شهید مهدوی میزبان سپاهان باشد و اگر سازمان لیگ این استادیوم را برای میزبانی شاهین تایید نکند دو تیم مجبور به بازی در استادیوم دیگری می شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.