صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / فراخوان جذب ایرانیان متخصص مقیم خارج در شرکت‌های دانش بنیان
فراخوان جذب ایرانیان متخصص مقیم خارج در شرکت‌های دانش بنیان

پارک فناوری پردیس منتشر کرد؛

فراخوان جذب ایرانیان متخصص مقیم خارج در شرکت‌های دانش بنیان

فراخوان جذب متخصصان ایرانی خارج از کشور برای اشتغال در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، پارک فناوری پردیس فراخوانی در راستای جذب ایرانی مقیم خارج به شرکت های دانش بنیان منتشر کرد.

در فراخوان منتشر شده توسط پارک فناوری پردیس آمده است؛

این پایگاه به‌عنوان یکی از اولین پایگاه‌های تخصصی در طرح «همکاری با ایرانیان متخصص و کارآفرین خارج از کشور» که تاکنون بیش از ۲۰ طرح کسب و کار فناورانه را جذب کرده است، آمادگی خود را در خصوص جذب نیروهای متخصص ایرانی خارج از کشور در چارچوب طرح اشتغال در شرکت‌های عضو پارک، اعلام می‌کند.

مطابق اعلام این فراخوان،‌ طرح اشتغال ایرانیان متخصص خارج از کشور در شرکت­های فناور، شامل «اختصاص نیمی از حقوق متقاضیان به صورت ماهانه تا سقف ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان به مدت ۱۲ ماه» می‌شود که توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری تامین اعتبار می‌گردد.

در این فراخوان اشاره شده، تمامی شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس می‌توانند جهت همکاری در این طرح، توضیحات و راهنمایی‌های لازم را از طریق اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس و رابط پایگاهِ پارک فناوری پردیس، آقای اصلانی با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۴۱۶۱ دریافت کنند.

در چند سال اخیر، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانیِ خارج از کشور در راستای نیل به «اهداف بلند مدت چشم‌انداز علمی»، «بهره‌گیری از ذخایر علمی و حرفه‌ای متخصصان ایرانی خارج از کشور» و «انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل کشور» اجرایی شده است.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوریِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه «پایگاه‌های تخصصی همکار» خود، مسئولیت اجرایی کردن این برنامه را برعهده دارد. دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های فناور و مراکز رشد و نوآوریِ منتخب کشور، به عنوان پایگاه‌های تخصصی همکار در این طرح فعالیت می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.