صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل می‌خورد
الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل می‌خورد

علیرضا منصوریان:

الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل می‌خورد

کسب و کار نیوز: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نسبت به جبران شکست دوشنبه‌شب تیمش برابر الاتحاد در دیدار برگشت که هفته آینده برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در نشست خبری پس از دیدار با الاتحاد، گفت: در مورد بازی رفت باید بگویم با توجه به این که نتیجه دو بر یک شد و ما حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم، نتیجه به دست آمده برای ما خوب است و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم.
منصوریان ادامه داد: تیم الاتحاد در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دچار افت فیزیکی شد و قطع به یقین ما در دوحه تغییر سیستم خواهیم داشت. خیلی امیدوار به دوحه می‌رویم و به یاری پروردگار جریان بازی را تغییر می‌دهیم.
او همچنین گفت: با توجه به این که در بازی برگشت نتیجه یک بر صفر منجر به صعود ما می‌شود، باید در بازی تمرکز لازم را داشته باشیم و در دفاع بدون اشتباه ظاهر شویم. الاتحاد در دوحه قطعا از ما گل خواهد خورد.
منصوریان افزود: در این بازی نمی‌توانستیم ریسک زیادی کنیم اما بازی برگشت فرق دارد و با توجه به مشکلات زیادی که در خط دفاعی الاتحاد دیدم این تیم قطعا از ما گل می‌خورد و اگر با دقت بازی کنیم و گل نخوریم، می‌توانیم صعود کنیم.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.