صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اجرای طرح ایمنی آب در مجتمع آبرسانی روستایی والایش استان زنجان
اجرای طرح ایمنی آب در مجتمع آبرسانی روستایی والایش استان زنجان

اجرای طرح ایمنی آب در مجتمع آبرسانی روستایی والایش استان زنجان

کسب و کار نیوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: در راستای برنامه سازمان جهانی بهداشت نسبت به اطمینان از سلامت آب شرب، برنامه ایمنی آب برای مجتمع آبرسانی والایش در شهرستان‌های ابهر و سلطانیه به صورت کامل اجرا شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “رضا کابلی” با اشاره به اینکه این مجتمع شامل سه روستای والایش، جداقیه و دوسنگان از توابع شهرستان‌های ابهر و سلطانیه است، افزود: مجمتع والایش با پنج عدد مخزن ذخیره آب شرب با حجم کلی ۵۲۵ مترمکعب، یک حلقه چاه به عمق ۱۳۰ متر، ۱۲ کیلومتر خط انتقال، ۱۰٫۲ کیلومتر طول شبکه و سرانه مصرف ۱۸۸ لیتر در روز، جمعیت یک هزار و ۵۱۲ نفری را تحت پوشش قرار داده است.
وی اظهار کرد: با توجه به برنامه سازمان جهانی بهداشت در خصوص اطمینان از سلامت آب شرب از آبخوان تا نقطه مصرف که منطقه بسیار گسترده‌تری را جهت ارزیابی، ریسک و بررسی مخاطرات آب شرب تحت پوشش قرار می‌دهد، این برنامه توسط شرکت مهندسی آب و و فاضلاب و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بومی‌سازی شد.
کابلی با بیان اینکه این طرح در تمامی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در حال اجراست، گفت: برنامه ایمنی آب در مجتمع والایش نیز ضمن بررسی تمام ریسک‌های تهدیدکننده سلامت آب شرب از جمله معادن، صنایع و کشاورزی در منطقه حوضه آبریز اجرا شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان تصریح کرد: با اجرای برنامه ایمنی، آب مجتمع والایش از تمام پارامترهای سلامت آب برخوردار شد.
وی اظهار کرد: اجرای برنامه ایمنی آب در مجمتع خراسانلو طرح آتی شرکت است که اجرای آن آغاز شده و طبق برنامه زمان‌بندی طی سال جاری تکمیل خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.