صفحه اصلی / چند رسانه ای / گجتی هوشمند برای زیبایی اندام / از سنجش وضعیت ماهیچه ها تا تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف عضلات
گجتی هوشمند برای زیبایی اندام / از سنجش وضعیت ماهیچه ها تا تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف عضلات

گجتی هوشمند برای زیبایی اندام / از سنجش وضعیت ماهیچه ها تا تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف عضلات

سیستم سنجشگر وضعیت عضلات Skulpt Performance سیستمی هوشمند است که می تواند برای افرادی که اخیرا به باشگاه مراجعه کرده اند مفید باشد. این سامانه وضعیت عضلات را تشخیص داده و عملکرد ورزشی افراد را به اوج می رساند.

هر بار تمرین ورزشی می کنید، درصد چربی بدن شما تغییراتی را تجربه می کند اما تشخیص این که تغییرات در چه حد بوده ساده نیست و نیاز به بررسی دارد اغلب باشگاه های ورزشی حرفه ای این نکته را مورد توجه قرار می دهند اما اگر تمرینات شما خانگی باشد یا تحت نظر مربی شخصی کار کنید شرایط متفاوت است.

برای سنجش حجم عضلات خود می توانید از سیستم اندازه گیری هوشمند Skulpt Performance استفاده کنید، این سیستم داده های دقیقی را درباره حجم عضلات به کاربر اطلاع می دهد و تجزیه و تحلیل می کند که کدام یک از گروه های ماهیچه ای شما نیاز به توجه بیشتری دارد تا بتوانید به اوج عملکرد خود برسید این سیستم قادر است قدرت نسبی ۲۴ گروه عضلانی را در نواحی مختلف بدن شما شناسایی کند تا بتوانید تمرینات خود را با کیفیت بیشتری انجام دهید.

برنامه و اپلیکیشن رسمی این سیستم قابل نصب روی تلفن همراه کاربر است و به هر یک از عضلات کاربر یک امتیاز مجزا اهدا می کند. بنابراین می توان گفت این اپلیکیشن یک اپلیکیشن حرفه ای برای افرادی است که تصمیم دارند هیکلی ورزشکاری و قدرتمند داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

مالیات بر خودرو‌های لوکس تعیین شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.