صفحه اصلی / اجتماعی / اقدامات شایسته شستا با همت مدیران جوان
اقدامات شایسته شستا با همت مدیران جوان

محمد وحدتي‌هلان، نماينده مجلس:

اقدامات شایسته شستا با همت مدیران جوان

در دوره جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مديرعامل جديد شستا اقدامات خوبي انجام شده و شفاف‌سازي‌هاي زيادي كه انتظار می‌رفت، در این مجموعه ديده مي‌شود. متأسفانه شستا در دوره‌هاي قبل دچار عدم شفافيت و ركود شركت‌هاي زيرمجموعه خود شده بود كه امروز به همت مديران جوان، شاهد خروج اين سازمان از آن وضعيت هستيم.

 محمد وحدتی‌هلان، نماینده مجلس با بیان اینکه در دوره جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل جدید شستا اقدامات خوبی انجام شده و شفاف‌سازی‌های زیادی که انتظار می‌رفت در این مجموعه دیده می‌شود، گفت: متأسفانه شستا در دوره‌های قبل دچار عدم شفافیت و رکود شرکت‌های زیرمجموعه خود شده بود که امروز به همت مدیران جوان، شاهد خروج این سازمان از آن وضعیت هستیم.

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: برنامه به‌کارگیری جوانان در این سازمان حرکت رو به جلویی بود که توسعه و رشد این مجموعه را به ارمغان آورد و باید این روند ادامه پیدا کند. باید در این دوره با تشکیل تیم کارشناسی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا بررسی شوند و آنها را که قابل واگذاری هستند، واگذار کنند و آن دسته از شرکت‌ها را که در حالت رکود قرار دارند، از آن وضعیت خارج کنند و درمجموع باید اقدامات مثبت شستا ادامه داشته باشد تا تمام این شرکت‌ها به سوددهی برسند.

این عضو کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه  تشکیل تیم کارشناسی می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شستا باشد، گفت: بنابراین باید تلاش‌هایی که در این رابطه وجود داشته و نتایج آن دیده می‌شود، افزایش پیدا کند. شرکت‌های زیرمجموعه شستا و صندوق بازنشستگی اعتبار و امکانات ویژه‌ای دارند و بسیاری از آنها قدرتمند هستند؛ اما به‌دلیل مشکلات به‌وجودآمده در دوره‌های گذشته که به سوءمدیریت‌ها بازمی‌گردد دچار مشکلات زیادی شده‌اند. بنابراین باید با حرکت‌ها، جابه‌جایی، حمایت‌ها و برخی اقدامات آنها را سر و سامان داد و این شرکت‌ها را از چالش خارج کرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.