صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / راه‌اندازی مراکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان نیاز امروز حوزه کارآفرینی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی:

راه‌اندازی مراکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان نیاز امروز حوزه کارآفرینی است

کسب و کار نیوز - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: راه‌اندازی مراکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان، نیاز امروز حوزه کارآفرینی به شمار می‌رود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، پریسا علیلو روز دوشنبه در بازدید از واحدهای رشد فناوری و کشاورزی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی افزود: این امر با انجام مطالعات اولیه در حوزه کسب و کارهای مرتبط با زنان از جمله کشاورزی، خدمات، رشته‌های دانش‌بنیان می‌تواند به سرانجام مطلوب برسد.

وی اضافه کرد: مراکز رشد فناوری نقش بسیار موثری در شناسایی افراد نخبه، کارآفرین و افراد دارای ایده‌های کارآفرینی ایفا می‌کند و تقویت و توسعه این مراکز و استفاده از ظرفیت آنها از گام‌های اساسی در کمک به رشد و بالندگی جوانان، تحکیم خانواده و استقلال اقتصادی جامعه است.

وی بیان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در این زمینه و بسیج فرصت‌ها به نفع کارآفرینان می‌تواند در زمینه گسترش رشته‌های شغلی دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی برای جوانان جویای کار مفید واقع شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: به لحاظ موقعیت سوق‌الجیشی استان و امکان برقراری ارتباط با دنیای خارج می‌توان با کمک نخبگان علمی در حوزه ارزآوری و رونق تولید داخلی، موفقیت‌هایی را کسب کرد.

در پایان این بازدید، مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جهاددانشگاهی در خصوص راه اندازی مرکز رشد و خلاقیت ویژه بانوان انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ، از زمان شروع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.