صفحه اصلی / سرخط خبرها / نماینده مجلس: دولت دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کند

نماینده مجلس: دولت دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کند

کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه دلالان بازار خودرو را در دست گرفته‌اند،گفت: متأسفانه دلالان به این حوزه ورود کرده‌اند و به صورت لحظه‌ای قیمت خودرو را تغییر می‌دهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، ضمن انتقاد از وضعیت بازار خودرو، گفت: در ماه‌های اخیر شاهد وضعیت نگران‌کننده‌ و نابسامانی و در بازار خودرو هستیم که این شرایط باید اصلاح شود.

وی یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو را واسطه‌گری و دلالی در این بازار دانست و اظهار داشت: نظارت دولت بر بازار خودرو ضعیف است و به همین دلیل دلالان به راحتی در این حوزه جولان می‌دهند و با اقدامات خود بازار خودرو را   ملتهب و موجب نارضایتی مردم می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه ، حضور دلالان یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت خودرو است، ادامه داد: دولت باید بحث نظارت بر بازار خودرو را افزایش دهد تا دست دلالان از این بازار کوتاه شده و بازار به ثبات برسد.

منصوری با تاکید بر اینکه دلالان بازار خودرو را در دست گرفته‌اند، اظهار داشت: متأسفانه دلالان به این حوزه ورود کرده‌اند و به صورت لحظه‌ای قیمت خودرو را تغییر می‌دهند.

نماینده مردم ساوه در مجلس تصریح کرد: این دلالان در سایت‌ها و فضای‌مجازی نیز فعالیت دارند و قیمت‌ها را جا‌به‌جا می‌کنند که باعث برهم زدن ثبات اقتصادی می‌شود بنابراین ضروری است تا دولت بر بازار نظارت و جلوی سوء استفاده دلالان را بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.