صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رئال به خاطر من با آژاکس مذاکره می‌کند
رئال به خاطر من با آژاکس مذاکره می‌کند

فان دی‌بیک:

رئال به خاطر من با آژاکس مذاکره می‌کند

کسب و کار نیوز : دانی فان دی بیک، ستاره هلندی آژاکس آمستردام از تمایل رئال برای جذب او خبر داده و به خبرنگاران گفت رئال برای به خدمت گرفتنش در حال مذاکره با آژاکس است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, دانی فان دی بیک، ستاره هلندی آژاکس تایید کرد که رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن او است و برای انجام این انتقال در حال حاضر با آژاکس مذاکره می‌کند.
فان دی بیک جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید است و گفته می‌شود رئال قصد دارد با قراردادی ۶۰ میلیون یورویی او را به مادرید منتقل کند. یکی از مهمترین علت‌های علاقه‌مندی رئال به فان دی بیک، ناتوانی این باشگاه در جذب پل پوگبا از منچستریونایتد تا این لحظه بوده.
فان دی‌بیک روز جمعه در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره انتقالش به رئال تنها به گفتن این جمله که “ممکن است واقعیت داشته باشد” اکتفا کرده و از صحبت کردن بیشتر در این باره پرهیز کرده بود.
اما ستاره هلندی آژاکس دیروز شنبه بعد از حضور در تساوی ۲-۲ آژاکس مقابل ویتس در اولین دیدار این تیم در فصل جدید لیگ هلند، بازی‌ای که فان دی بیک در آن یک گل زده و یک پاس گل داد، وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره انتقالش به رئال مادرید مواجه شد پاسخهای مفصل‌تری ارائه داد.
فان دی بیک در این باره گفت:” این واقعیت دارد که رئال مادرید در حال مذاکره با آژاکس است ولی بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم”.
ستاره هلندی در ادامه گفت:” مدیر برنامه‌های من در حال صحبت کردن با آنها است. رئال مادرید باشگاه بزرگی است ولی آژاکس هم باشگاه بزرگی است. باید صبر کرد و دید چه پیش می‌آید”.
دی‌بیک در ادامه صحبتهایش گفت:” در جریان بازی کاملا می‌شد شنید که هواداران آژاکس چه شعارهایی می‌دهند. آنها می‌گفتند دانی، یک سال دیگر بمان”.

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.