صفحه اصلی / استان ها / ثبت نام ۳۸۰طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال
ثبت نام ۳۸۰طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال

ثبت نام ۳۸۰طرح کشاورزی برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال

کسب و کار نیوز : ۳۸۰طرح کشاورزی در بخش گلخانه برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال در خراسان جنوبی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از اینثبت نام ۳۸۰ طرح برای دریافت تسهیلات تولید و اشتغال تعداد ۱۱۰طرح در کارگروه استانی تأیید و برای دریافت ۲۵میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.
مهدی بهدانی با بیان اینکه بیشترین تعداد گلخانه در زمینه سبزی و صیفی است افزود: سقف پرداخت تسهیلات بر اساس طرح و مساحت گلخانه متفاوت است و محدودیتی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد.
وی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات در سامانه سیتا (سامانه یکپارچه تسهیلات وزارت جهاد کشاورزی) ثبت ‌نام کنند، افزود: در حال حاضر تنها در رسته گلخانه‌ ها می‌توان ثبت‌ نام کرد و تا زمان ابلاغ بخش دیگری از اعتبار، امکان ثبت‌نام برای سایر رسته‌ها در سامانه نیز فراهم می شود.
بهدانی افزود: امسال برای اجرای برنامه تولید و اشتغال در بخش کشاورزی ۱۷۰میلیارد تومان تسهیلات بانکی یارانه‌دار به استان ابلاغ شد که تاکنون ۶۵میلیارد تومان آن در بخش های گلخانه، گیاهان دارویی و زعفران به متقاضیان پرداخت می شود.
وی گفت: از این رقم ۳میلیارد تومان هم برای بازسازی و نوساازی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی به استان ابلاغ شد.

همچنین مطالعه کنید:

۴ درصد خانوارهای روستایی مستاجر هستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس طرح هزینه درامد خانوار در سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.