صفحه اصلی / اجتماعی / شستا در دوره فعلی عملکرد خوبی دارد
شستا در دوره فعلی عملکرد خوبی دارد

روح الله بابایی صالح، نماینده مجلس:

شستا در دوره فعلی عملکرد خوبی دارد

در سال ركود تورمي و بحران‌هاي ارزي، هلدينگ شستا با ايجاد تحولات ساختاري و مديريتي منجر به بهبود شاخص‌هاي كسب‌وكار شد. عملكرد شستا بيانگر اين است كه سود خالص اين هلدينگ اقتصادي پنج برابر، سود عملياتي سه برابر و فروش آن دو برابر شده است. بررسی عملکرد شستا نشان می‌دهد این هلدینگ تحریم‌های سال گذشته را تبدیل به فرصتی برای بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان سازمان تامین اجتماعی کرد؛ چراکه در سالی که کشور با تحریم‌های سنگین اقتصادی روبه‌رو بود و به‌واسطه تلاطمات سیاسی نرخ ارز به بیش از سه برابر و نرخ تورم به بیش از ۴۰ درصد رسید، سود خالص هلدینگ شستا نزدیک به ۴۰۰ درصد رشد داشت و شرایط تحریم به فرصتی بزرگ برای استفاده از توان ساخت داخل و مزیت های نسبی اقتصاد ایران و رشد تولید و صادرات تبدیل شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، یک نماینده مجلس در این رابطه گفت: مدیریت نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف هر سازمانی خواهد داشت و شاهد هستیم در زمان مدیریت جدید شستا تحقق اهداف مورد نظر تا حد زیادی وجود داشته است. مدیریت می تواند کارایی سازمان را بالا ببرد در صورتیکه استفاده از افراد درست و مناسب هر سازمان و یا ارگانی را داشته باشیم.

روح الله بابایی صالح ادامه داد: متاسفانه در سالهای گذشته شاهد بودیم که این سازمان به حیات خلوت برخی افراد تبدیل شده بود که امروز تا حد بسیار زیادی از این موضوع فاصله گرفته است. البته ضرورت دارد به این موضوع اشاره کنیم که تغییرات و اصلاحات زمانبر خواهد بود و نمی توان در مدت کم انتظار رفع تمام نقایص را داشت اما گام هایی که برای تحول این سازمان برداشته شده بسیار مثبت ارزیابی می شود.

روح الله بابایی اظهار داشت: شستا و سازمان زیرمجموعه آن باید سوددهی را در اسرع وقت به این سازمان و شرکت های آن بازگردانند و نقاط منفی به جا مانده را به نقاط مثبت تبدیل کنند. خوشبختانه شستا در دوره فعلی عملکرد خوبی دارد و انتظار داریم این روند ادامه پیدا کند. تامین اجتماعی وظیفه بسیار مهمی در برابر مردم دارد و انتظار پیشرفت های قابل توجهی درشستا و سازمان تامین اجتماعی از جمله خدمات غیر حضوری، دولت الکترونیک و گسترش مراکز درمانی داریم. باید بیشتر از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار بگیرند که این پتانسیل را در این سازمان می بینیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.