چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / نخستین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات کارآفرینی در ابهر افتتاح شد

با حضور مسئولان استان زنجان

نخستین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات کارآفرینی در ابهر افتتاح شد

کسب و کار نیوز - اولین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات کارآفرینی با هدف ارائه مشاوره به متقاضیان علاقمند در راستای ایجاد و بهبود فضای کسب و کار روز دوشنبه با حضور مسئولان استان زنجان در شهرستان ابهر افتتاح شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان روز در مراسم افتتاح  این مرکز بر توسعه‌ کمی و کیفی چنین مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی تاکید کرد و گفت: هر اندازه فعالیت ها در این بخش تخصصی و هدفمند باشد به همان اندازه در توسعه اشتغال پایدار موفق خواهیم شد .

به گفته وی،  تبیین و تبلیغ سیاست های اشتغالزایی و مشوق های بیمه ای و برگزاری نمایشگاههای تخصصی در حوزه کارآفرینی و اشتغال می تواند اثر بخشی بهتری را به دنبال داشته باشد.

مدیر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی ابهر نیز در این آیین ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شد این مرکز همه روزه آماده ارائه مشاوره و خدمات کارآفرینی به علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار است.

محمدرضا یارقلی افزود: انجام یک فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی باید با آگاهی کامل و مبتنی به توانمندی ها و نیاز سنجی جامعه باید انجام بگیرد که این مهم در گرو بهره گیری از مشاوره های لازم است.

وی اظهار داشت: به این مهم توجه داشت برای کسب موفقیت در حوزه های مختلف بهره گیری از مشاوره  و خدمات کارآفرینی امری مهم محسوب می شود که این مهم آنگونه که باید و شاید در جامعه مورد غفلت قرار گرفته است.

این کارآفرین یادآور شد: بررسی ها نشان می دهد چه بسا شکست یک واحد تولیدی به نبود مشاوره های و در یافت خدمات کار آفرینی باز می گردد که این مهم با توجه به شرایط کنونی بیش از گذشته احساس می شود.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.