صفحه اصلی / استان ها / عملیات روکش آسفالت در محور پاسند – غریب‌محله بهشهر
عملیات روکش آسفالت در محور پاسند – غریب‌محله بهشهر

رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای بهشهر خبر داد :

عملیات روکش آسفالت در محور پاسند – غریب‌محله بهشهر

کسب و کار نیوز: رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهشهر از عمليات روكش آسفالت در محور ارتباطي "پاسند - غریب محله" با اعتباري بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی,  جلال کاظمی ضمن اعلام این خبر گفت: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم رفت و آمد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرائی اولیه، نیاز به نگهداری و رفع خرابی داشته بنابراین ضرورت دارد با آغاز بهره برداری از هر راهی عملیات نگهداری نیز بصورت مستمر در تمام مدت به انجام رسد تا ضمن افزایش عمر راه از متلاشی شدن و خرابی زودرس آن جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: از این رو این اداره در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه حفظ و نگهداری رویه راه‌های تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می‌توان به عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ” پاسند – غریب محله” به طول ۵/۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر خاطر نشان ساخت: نصب انواع علائم، اجرای خط کشی ، پاکسازی و زیباسازی حریم راه ها ، نصب جداکننده های میانی ، لکه گیری و شانه سازی از دیگر اقدامات ایمن سازی این اداره بوده که به طور مستمردر حال اجراست.
گفتنی است: محور ” پاسند- غریب‌محله ” جز محورهای گردشگری و پر تردد شهرستان بهشهر بوده و روستاهای زیادی در حاشیه آن قرار دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.