صفحه اصلی / استان ها / آغاز پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن در زنجان
آغاز پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن در زنجان

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان:

آغاز پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن در زنجان

کسب و کار نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور پروژه‌های مشارکتی تولید مسکن با انتخاب زمین دولتی درمرغوب‌ترین مناطق شهر زنجان و آکهی فراخوان مشارکت در ساخت در روزنامه‌های کشوری و استانی کلید خورد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رونق تولید و پیرو دستور رئیس جمهوری درخصوص تولید مسکن به مناسبت اعیاد بزرگ قربان وغدیر پروژه های مسکونی مادر وکودک به مساحت ۸۱۳۰ متر مربع وبا ۴۰۲۱۲متر مربع زیر بنا ، نیک سازان به مساحت ۵۱۱۲ متر مربع با زیربنای ۱۲۲۶۶مترمربع در قالب مشارکت از طریق اداره کل راه و شهر سازی استان زنجان با برگزاری فراخوان کلید خورد.
مسعود بیات منش گفت: کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی ومدیریتی دارای صلاحیت فنی ، انبوه سازان ، پیمانکاران ویا سازندگان حرفع ای صلاحیت دار که دارای توان مالی ومدیریتی باشند می توانند در این فراخوان شرکت نمایند .
مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان افزود: زمین های دیگر قابل ساخت در داخل محدوده شهری در استان که در مالکیت دولت است در حال بررسی ودر اولین فرصت ممکن به مشارکت برای تولید مسکن انبوه خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.