چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بیل در چین دومین بازیکن گران‌قیمت دنیا می‌شود
بیل در چین دومین بازیکن گران‌قیمت دنیا می‌شود

بیل در چین دومین بازیکن گران‌قیمت دنیا می‌شود

کسب و کار نیوز: رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گرت بیل با پیوستن به باشگاه چینی جیانگسو سونینگ، دستمزدی دریافت خواهد کرد که در کنار لیونل مسی به گران‌ترین فوتبالیست دنیا تبدیل خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که گفته می‌شود به زودی از این تیم جدا شده و به باشگاه چینی جیانگسو سونینگ منتقل خواهد شد در این تیم دستمزد پایه ۱٫۱ میلیون پوند در هفته دریافت خواهد کرد که تقریباً دو برابر دستمزد فعلی او در رئال مادرید یعنی ۶۰۰هزار پوند در هفته است.
اما دستمزد هفتگی بیل حتی از این مبلغ هم بیشتر خواهد بود چرا که در قرارداد او با باشگاه چینی قرار است ساختاری برای پاداش‌های مختلف در نظر گرفته شود که مسلما مبلغ کل دستمزد را بیشتر از این خواهد کرد.
اگر این اتفاق رخ دهد در دنیای فوتبال تنها کسی که دستمزدی بیشتر از گرت بیل دریافت می‌کند لیونل مسی خواهد بود که در حال حاضر دستمزدش در بارسلونا به هفته‌ای ۱٫۲ میلیون پوند بالغ می‌شود.
جیانگسو سونینگ که مقر آن در شهر نانجینگ چین واقع است در حال حاضر در لیگ برتر چین در رتبه ششم جدول قرار دارد. هدایت این باشگاه چینی در گذشته به عهده فابیو کاپلو بوده است. گرت بیل اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ممکن است جمعه هفته آینده به چین رفته و پیراهن جیانگسو را به تن کند.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.