صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / پیشنهاد سویا را رد کردم چون هم‌سطح آژاکس بود
پیشنهاد سویا را رد کردم چون هم‌سطح آژاکس بود

حکیم زیاش:

پیشنهاد سویا را رد کردم چون هم‌سطح آژاکس بود

کسب و کار نیوز: حکیم زیاش، ستاره مراکشی آژاکس می‌گوید با انتقالش به باشگاه اسپانیایی سویا مخالفت کرده و ترجیح داده در آژاکس بماند تا بتواند در شرایطی بهتر به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, حکیم زیاش، ستاره مراکشی آژاکس آمستردام که امسال تابستان شایعاتی درباره پیوستنش به دو تیم انگلیسی آرسنال و لیورپول مطرح بود می‌گوید تا یک قدمی انتقال به باشگاه اسپانیایی سویا و بازی در لالیگا پیش رفته بوده ولی در نهایت ترجیح داده در آژاکس ماندگار شود تا بتواند در شرایطی بهتر به تیم دیگری منتقل شود.
ستاره ۲۶ساله مراکشی فصل گذشته درخشان‌ترین فصل خود با پیراهن آژاکس را پشت سر گذاشت و در لیگ هلند برای این تیم هلندی ۱۶ گل به ثمر رسانده و ۱۳ پاس گل داد. زیاش در لیگ قهرمانان هم که آژاکس به عنوان پدیده رقابتها تا نیمه‌نهایی پیش رفت سه گل برای تیمش زد و سه پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.
با وجود شایعات درباره پیوستن او به آرسنال یا لیورپول در تابستان جاری، زیاش می‌گوید باشگاه اسپانیایی سویا برای جذب او پیشنهاد داده بوده ولی زیاش تصمیم گرفته با رد این پیشنهاد فعلا در آژاکس ماندگار شود.
زیاش در این باره گفت:” من اینجا را خانه خودم می‌دانم و می‌توانم دقایق زیادی بازی کنم. معتقدم سویا با آژاکس هم‌سطح است و حاضر نیستم آژاکس را با چیز دیگری عوض کنم”.
ستاره مراکشی آژاکس در ادامه گفت:” باشگاهی که برای من مناسب باشد هنوز پیشنهاد نداده است. من فعلا در آژاکس می‌مانم و در زمین برای این تیم با تمام قوا بازی می‌کنم. در آژاکس همه با هم خوبند و این تیم، یک تیم بزرگ است. اینجا به ما خوش می‌گذرد و برای همین حاضر نیستیم با هیچ چیز دیگری عوضش کنیم. کسی نباید فقط به خاطر رفتن، باشگاهش را ترک کند”.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.