صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / کروس و اوزیل، بهترین‌های تاریخ آلمان
کروس و اوزیل، بهترین‌های تاریخ آلمان

کای هاورتس:

کروس و اوزیل، بهترین‌های تاریخ آلمان

کسب و کار نیوز: کای هاورتس، پدیده جدید فوتبال آلمان، از تونی کروس و مسوت اوزیل به عنوان بهترین فوتبالیست‌های تاریخ آلمان یاد می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, کای هاورتس، پدیده جدید و جوان فوتبال آلمان، انتقادهایی که مدتی است از تونی کروس و مسوت اوزیل، ستاره‌های سابق خط میانی تیم ملی آلمان به عمل می‌آید را بی‌دلیل می‌داند و می‌گوید کروس و اوزیل را می‌توان بهترین فوتبالیست‌های تاریخ آلمان دانست.
هاورتس که فصل گذشته با پیراهن بایر لورکوزن درخشید و بسیاری او را آینده خط میانی تیم ملی آلمان می‌دانند، می‌گوید کسانی از کروس و اوزیل که اسطوره‌های فوتبال ملی آلمان هستند انتقاد می‌کنند که خودشان از فوتبال چیزی نمی‌دانند.
کای هاورتس در گفتگو با نشریه آلمانی راینیشه پست گفت:” انتقادهایی که از مسوت اوزیل و تونی کروس می‌شود و می‌گویند آنها بی‌دلیل به بازی تاخیر می‌دهند یا ریتم بازی را کند می‌کنند، به نظر من واقعا بی‌دلیل است. کسی که چنین حرفی می‌زند از فوتبال کوچکترین چیزی نمی‌داند. من معتقدم می‌توان از کروس و اوزیل به عنوان بهترین فوتبالیست‌های تاریخ آلمان نام برد”.
هاورتس در ادامه این گفتگو درباره آینده خود در فوتبال باشگاهی و باشگاه آینده‌ای که دوست دارد در آن بازی کند گفت:” امیدوارم یک روز در یک باشگاه بسیار بزرگ بازی کنم. پنج شش باشگاه هست که در دنیا بهترین هستند و هدف من رسیدن به سطح آنها است”.
پدیده جوان فوتبال آلمان در ادامه گفت:” خیلی دلم می‌خواهد ظرف چند سال آینده یکی دو جام قهرمانی بدست بیاورم، تجربه‌اندوزی کنم و از دوران فوتبالی‌ام حداکثر استفاده را ببرم”.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.