صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یری مینا به نقض قوانین شرط‌بندی متهم شد
یری مینا به نقض قوانین شرط‌بندی متهم شد

یری مینا به نقض قوانین شرط‌بندی متهم شد

کسب و کار نیوز : یری مینا، ستاره کلمبیایی اورتون از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به زیر پا گذاشتن قوانین شرط‌‌بندی متهم شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, اتحادیه فوتبال انگلیس، یری مینا، ستاره کلمبیایی باشگاه اورتون را به نقض قوانین شرط‌بندی متهم کرد. مینا تا روز جمعه فرصت دارد تا به این اتهامات پاسخ دهد. به نظر می‌رسد اتهام وارد شده به مینا به حضور او در یک تبلیغ شرط‌بندی در کشورش کلمبیا برمی‌گردد.
یری مینا که ملی‌پوش کلمبیایی است در کشورش در تبلیغی برای بنگاه شرط‌بندی بت‌جوئگو شرکت کرده و به نظر می‌رسد اتحادیه فوتبال انگلیس این اقدام یری مینا را مغایر با قوانین و مقررات شرطبندی خود ارزیابی کرده است.
مینا تا فردا جمعه فرصت دارد تا به این اتهام پاسخ دهد. این امکان وجود دارد که اتحادیه فوتبال انگلیس، مدافع کلمبیایی اورتون را جریمه نقدی کرده یا حتی ممکن است او را چند بازی از همراهی با اورتون منع کرده و به حالت تعلیق در بیاورد.
در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس چنین آمده است:” یری مینا، بازیکن باشگاه اورتون به تخطی از مقررات شرط‌بندی اتحادیه فوتبال انگلیس محکوم شده است. ادعا شده این مدافع با نقض یکی از قوانین اتحادیه در ارتباط با موضوع شرط‌بندی، در تبلیغ یک بنگاه شرط‌بندی شرکت کرده که بر اساس قوانین اشاره شده، حضور او در آن ممنوع بوده است. یری مینا تا روز جمعه فرصت دارد تا به این اتهامات پاسخ دهد”.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.