صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / زنان کارآفرین نیازمند حمایت بیشتر مدیران دولتی هستند

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین:

زنان کارآفرین نیازمند حمایت بیشتر مدیران دولتی هستند

کسب و کار نیوز- مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری قزوین گفت: زنان کارآفرینی که به سختی و جسارت وارد عرصه تولید و صنعت شده اند نیازمند حمایت بیشتر مدیران دولتی هستند تا موفق باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، معصومه مرادیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز دوشنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد اظهار داشت: با اجرایی شدن سند ارتقا جایگاه زنان می‌توان امیدوار بود که بخش زیادی از استعداد و ظرفیت بانوان شکوفا شود.
وی بیان کرد: با رویکرد خوب استاندار قزوین و اعتماد به بانوان توانمند در سپردن مسئولیت در استانداری به زنان رتبه اول کشوری را کسب کردیم و با اعتماد به نفس استاندار دو مدیریت مهم در استان شامل ریاست سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل بازرسی استانداری به زنان سپرده شد که اقدام ارزشمندی است.
مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین تصریح کرد: در حیطه بازرسی مسائل مهمی داریم اما در حوزه زنان کارآفرین مشکلات بیشتر است و باید حمایت بیشتری صورت گیرد.
مرادیان گفت: زنانی که با جسارت وارد تولید و صنعت شده اند مانند نهال‌های نوپایی هستند که در این کار سخت و خشن اگر حمایت نشوند آسیب می‌بینند لذا انتظار داریم از سوی مدیران مورد حمایت جدی قرار گیرند.

بیدخام: ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار در استان قزوین داریم

در ادامه مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: در استان قزوین ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار داریم که ۲۰ هزار نفر از آنان تحت پوشش نهادهای حمایتی هساتند.
وی بیان کرد: با اجرای طرح گروههای همیار برای هر ۵ زن مبلغ ۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد که ناچیز است و در صورت افزایش آن منی توان افراد بیشتری را مشغول کار کرد.
بیدخام اظهارداشت: در استان زنان هنرمندان متعددی داریم که در صورت حمایت مالی و معنوی می تواتنند در عرصه های صنایع دستی، هنر و امور فرهنگی و خدماتی کارهای مهمی را عملیاتی کنند.
مهدیه سادات قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین هم گفت: در حوزه بانوان باید زیرساخت های مناسبی در حوزه های ورزش و فرهنگی مهیا شود تا بانوان بتوانند با امنیت و آرامش بیشتری از این فضاها استفاده کنند.
وی بیان کرد: توسط شهرداری در بوستانها امکانات ورزشی خوبی مهیا شده ولی بانوان در استفاده محدودیت هایی دارند لذا با ایجاد مراکز ویژه باید امکان برخورداری آنها از امکانات تفریحی را مهیا کنیم.
قافله باشی گفت: زنان در عرصه احزاب نیز می توانند نقش مهمی ایفا کنند اما در این زمینه نیز غفلت شده که انتظار توجه بیشتری را داریم.
وی بیان کرد: در کلان شهرها بانوان توانمندی وارد شوراها شده اند که در صورت ارتباط بیشتر معاونت امور بانوان ریاست جمهوری با آنها می توان از دیدگاههای آنها در پیشبرد امور استفاده کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.