صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برگزاری جلسه ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت

برگزاری جلسه ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

کسب و کار نیوز- جلسه ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی امروز با مدیرکل بهزیستی، معاونت مشارکت‌های مردمی، اشتغال ومسکن بهزیستی، مدیرعامل شرکت آترون کاوا گستران، رئیس اداره صنایع فلزی، معاون امور صنایع سازمان صنعت ومعدن استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : وظایف سازمان بهزیستی بسیار گسترده می‌باشد و تا کنون ۱۹۸ وظیفه برای سازمان تعریف شده است. با این حال اولویت پیگیری‌ها مربوط به بحث اشتغال و مسکن مددجویان تحت حمایت می‌باشد و معتقدیم در صورتی که در ایجاد اشتغال و تامین مسکن مددجویان موفق شویم، مشکلات مددجویان بسیار کاهش پیدا می‌کند.

موسوی مدیرعامل کارخانه (آترو فیلتر) گفت : این کارخانه با مشارکت بهزیستی استان آمادگی راه اندازی چند کارگاه فیلتر سازی به منظور بکارگیری ۷۰ نفر از مددجویان معرفی شده از طرف اداره بهزیستی را دارد و هدف از این ایده، فراهم نمودن اشتغال برای مددجویان بهزیستی می‌باشد.

وی گفت : جزئیات همکاری بهزیستی و کارخانه (آترو فیلتر) مورد بررسی قرار گرفت .

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.