صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / مصمم به برقراری پرواز در فرودگاه سهند هستیم
مصمم به برقراری پرواز در فرودگاه سهند هستیم

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی:

مصمم به برقراری پرواز در فرودگاه سهند هستیم

کسب و کار نیوز :مديرکل فرودگاه‎های استان آذربايجان شرقی در حاشيه بازديد از فرودگاه سهند و ديدار با اعضای شورای شهر مراغه بر جديت در برقراری پرواز در اين فرودگاه تاکيد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, رامین آذری در اولین بازدید خود از فرودگاه سهند پس از انتصاب در سمت مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان شرقی، ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه شورای شهر مراغه و تعامل آن با فرودگاه گفت: در هفته‎های گذشته رایزنی‎هایی را با مقامات استانی و کشوری برای برقراری دوباره پروازهای فرودگاه سهند انجام داده‎ایم که نتایج خوبی هم داشته است و به احتمال فراوان تا دو ماه آینده شاهد برقراری پرواز توسط شرکت پویا خواهیم بود.
رئیس شواری شهر مراغه نیز با اشاره به اهمیت فرودگاه در رشد و توسعه منطقه‎ای گفت: ما در شورای شهر آماده هستیم که با تعامل و همکاری همه جانبه در زمینه برقراری پرواز و همچنین توسعه فرودگاه سهند اقدام کنیم.
آذری در این بازدید که به منظور بررسی وضعیت فرودگاه سهند در حوزه عملیات فرودگاهی و هوانوردی انجام شد از بخش‎های مختلف فرودگاه سهند مانند خودروهای ایمنی زمینی، ترمینال، باند، اپرون و پروژه‎های در دست اجرای آن دیدن کرد و توسط محمد حاجی‎پور، رئیس این فرودگاه، از آخرین وضعیت آگاه شد و در جلسه شورای اداری این فرودگاه شرکت کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.