صفحه اصلی / سرخط خبرها / بهره مندی استارتاپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی از امکانات پژوهشی پژوهشگاه
بهره مندی استارتاپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی از امکانات پژوهشی پژوهشگاه

رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ اعلام کرد:

بهره مندی استارتاپ های فعال در حوزه میراث فرهنگی از امکانات پژوهشی پژوهشگاه

کسب وکار نیوز : تمامی استارتاپ های تحت پوشش معاونت فناوری وکاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری می توانند از امکانات پژوهشی این مرکز در جهت رونق فعالیتهای خود بهره مند شوند.

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری, بهروز عمرانی در بازدید از غرفه معاونت فناوری و کاربردی سازی این مرکز در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با تاکید بر اهمیت کسب و کارهای نو ،کارآفرینان خلاق و نوآور و استارتاپ ها در پیشبرد اهداف و تکالیف سازمان در سه حوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری ، از عزم جدی پژوهشگاه در تقویت ، حمایت و پشتیبانی از استارتاپ های مرتبط با حوزه های سه گانه خبر داد.
رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، تصریح کرد : پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، با تمام توان در هدایت و مشاوره های تخصصی به استارتاپ های مرتبط تلاش می کند و با تمامی امکانات آماده خدمات رسانی است .
گفتنی است ، معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به منظور حمایت و معرفی استارتاپ های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نمایشگاه الکامپ؛ بزرگ‌ترین رویداد تجاری کشور در عرصه تولید، عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شودحضور دارد.
این معاونت به منظور معرفی اهمیت و ضرورت ورود فناوری، خلاقیت و نوآوری به عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فضای مناسبی را در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک »به مرکز و استارت آپ های فعال دراین حوزه بمنظور انجام این امراختصاص داده است.
غرفه معاونت فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در سالن ۸و۹غرفه ۱۶۲۴ در نمایشگاه بین المللی «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک » ،بزرگراه چمران ،محل دائمی نمایشگاه های بین المللی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.