صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / دبیر از همه پتانسیل کشتی استفاده کند
دبیر از همه پتانسیل کشتی استفاده کند

سرپرست فدراسیون کشتی:

دبیر از همه پتانسیل کشتی استفاده کند

کسب و کار نیوز: سرپرست فدراسیون کشتی ابراز امیدواری کرد رییس جدید این فدراسیون از همه پتانسیل کشتی برای کسب موفقیت استفاده کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بهروز نعمتی با اشاره به برگزاری منظم و بدور از حاشیه انتخابات فدراسیون کشتی، اظهار کرد: به غیر از هیات چهار محال بختیاری که با سرپرست اداره می‌شد، تمامی اعضای مجمع که ۴۳ نفر بودند در جلسه حضور داشتند و خدا را شکر انتخابات در فضایی خوب برگزار و رییس جدید فدراسیون توسط اعضای مجمع انتخاب شد. من هم اولین نفری بودم که به رییس منتخب مجمع تبریک گفتم.
سرپرست فدراسیون کشتی درباره زمان برگزاری جلسه تودیع و معارفه گفت: من همانطور که قبلا اعلام کردم از ۲۶ تیر ماه که انتخابات برگزار شد دیگر به فدراسیون کشتی نرفتم. به دبیر هم گفتم زمان برگزاری معارفه خودش به فدراسیون برود و امور را در دست بگیرد. از زمان برگزاری جلسه تودیع و معارفه نیز خبر ندارم چرا که هنوز وزارت ورزش چیزی به فدراسیون اعلام نکرده است.
وی درباره مطرح شدن برخی شایعات مبنی بر احتمال ابطلال انتخابات فدراسیون کشتی گفت: چنین چیزی نشنیدم و در جریان آن نیستم. مثلا درباره انتخابات وزنه‌برداری درخصوص عدد رای بحث‌هایی مطرح شد که آن هم البته مشکلی نداشت اما درباره کشتی که دیگر جای بحثی نیست و دبیر با ۳۱ رای انتخاب شد.
نعمتی در ادامه درباره عملکرد خود در دوران سرپرستی فدراسیون کشتی نیز خاطرنشان کرد: دوستان باید از عملکرد من راضی باشند. در این مدت با وجود مشکلات و محدودیت‌ها و دوران بسیار سختی که داشتیم تمامی اعزام‌ها و اردوها بدون هیچ مشکلی برگزار شد و خللی در اجرای برنامه‌ها پیش نیامد.
وی در پایان درباره انتخاب علیرضا دبیر و مسئولیت سنگین او نیز گفت: کشتی مجموعه بسیار بزرگی است. من به دبیر هم پیشنهاد دادم اگر می‌خواهد موفق باشد از همه پتانسیل کشتی استفاده کند چرا که اگر قرار باشد فقط از یک طیف خاص استفاده کند کار بسیار سخت و سنگینی خواهد داشت. رقابتهای جهانی و المپیک در پیش است و قاعدتا اگر او بخواهد به تنهایی امور را پیش ببرد کار بسیار مشکلی خواهد داشت.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.