صفحه اصلی / فرهنگی / میراث فرهنگی و گردشگری / مسمومیت گردشگران در بازارهای شناور بانکوک

مسمومیت گردشگران در بازارهای شناور بانکوک

کسب و کار نیوز- شاید شنیدن بازارهای شناور برایتان جالب باشد و بگویید که چطور ممکن است بازاری شناور باشد، بازارهای شناور یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در تایلند می باشد، با لحظه آخری همراه باشید تا مختصری از این بازار جالب بدانید.

به گزارش کسب و کار نیوز، این بازار از قدیم الایام یکی از معروف ترین و جالب ترین جاذبه های گردشگری تایلند بوده است که با هزاران رنگ تزئین شده است و محصولات متنوعی مانند انواع سوغاتی ها، عروسک های سنتی، میو ه های تازه، انواع کیف های گلدوزی شده با دست، سوپ نودل و کلاه حصیری بزرگ را در گوشه و کنار این بازار خواهید دید. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا رزرو ارزان تور تایلند میتوانید به وبسایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

 

ماجرای بازارهای شنور اینگونه بوده است که بومیان برخی از کشور ها به ویژه آسیای شرقی کالاهایشان را به روی قایق ها برده و روی قایق در حالی که شناور بودند آنها را به فروش می رساندند. برای سفر به مالزی با تور لحظه اخری کلیک کنید

چهره ی این بازار ها به قدر ی جذاب و رنگی است که باعث می شود که باعث فروش مستقیم کالا میشد

بازار شناور تالینگ چان

بازار شناور تالینگ چان

از نزدیک ترین بازارهای شناور به شهر بانکوک است که در چند کیلومتری شهر قرار دارد این بازار تقریبا سنتی می باشد، بر خلاف دیگر بازارهای شناور ای بازار به صورت کانال بزرگی پر از قایق های شناور نیست و قایق ها در طول لبه اسکله قرار گرفته اند و شبیه به بازار کنار رودخانه ای می باشد، گردشگران تور بانکوک می توانند علاوه بر قایق سواری در این بازار غذاهای دریایی را مانند اسنک های دریایی نوش جان کنند. به گفته ی برخی عده ای از گردشگران تور بانکوک در این بازارچه با خوردن غذاهای دریایی این منطقه مسموم شدند و راهی بیمارستان شدند که اهالی این بازارچه منکر این موضوع شده اند و گفتند که شایعه ای در میان مردم بوده است و صحتی ندارد چرا که تمامی غذاهای دریایی تازه می باشند. تور لحظه آخری

 

بازارهای شناور آمفاوا

بازارهای شناور آمفاوا از محبوبیت بالایی در میان مردم محلی و گردشگران قرار دارد و این امر موجب شده یسیاری از هتل ها و آژانس های مسافرتی ترتیب حمل و نقل و یا تورهایی را به آن بدهند و بدون هیچ زحمتی به بازار دسترسی داشته باشند، همچنین گردشگران می توانند از مینی بوس های محدودی که از ایستگاه اتوبوسی جنوبی در جاده حرکت می کند استفاده کنند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴۲ درصدی ورود گردشگران خارجی به ایران/ بازدید ۵ میلیون خارجی از ایران در ۱۱ ماه

به گزارش کسب و کار نیوز، سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در گزارشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.