چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه‌ یاسوج
قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه‌ یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

قول مساعد وزیر راه برای تقویت پروازهای فرودگاه‌ یاسوج

کسب و کار نیوز: ‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سازمان راهداری به دستور وزیر راه به صورت ویژه مسئول پیگیری مشکلات راه های استان شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر راه و شهرسازی افزود: امید می رود تا با تخصیص ویژه به پروژه” پاتاوه – دهدشت” تا پایان سال جاری شاهد تکمیل آن شویم.
وی افزود: می طلبد نسبت به روشنایی و تهویه تونل های محور “یاسوج _بابامیدان “اعتبار ویژه‌ای تخصیص یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک و تخصیص اعتبار به پروژه های محورهای “یاسوج-شیراز”، “یاسوج- سمیرم”و “یاسوج – اقلید” شد و تصریح کرد: انتظار می رود برای روشنایی محورهای ارتباطی استان، خط کشی، روکش آسفالت، نصب دوربین های سرعت سنج و… نیز اعتباری پیش بینی شود.
کلانتری خواستار برقراری پرواز روزانه در فرودگاه یاسوج شد و عنوان کرد: با توجه به مشکلات محور “یاسوج- سپیدار به چرام” و حادثه فوت ۸ عضو یک خانواده رفع اساسی مشکلات این محور نیازمند تأمین اعتبار است.
وی افزود: وزیر راه قول مساعد برای رفع مشکلات حوزه راه های استان و تقویت تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج دادند و در همین نشست به صورت تلفنی با چند تن از معاونان خود و چند شرکت هواپیمایی برای رفع مشکلات استان صحبت کردند.
استاندار کهگیلویه و بویارحمد خاطر نشان کرد: وزیر راه همچنین به رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای دستور داد که پیشنهادات استان را با جدیت پیگیری و در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.
وزیر راه و شهرسازی نیزدر این دیدار بیان کرد: برای برقراری پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج و افزایش این پروازها از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.
محمد اسلامی ادامه داد: برای اصلاح محور” یاسوج – سپیدار به چرام” کمک خواهیم کرد و سایر درخواست های استاندار را در بخش های مختلف بررسی و برای تکمیل پروژه ها اعتبار لازم تخصیص می یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل و مشکلات در حوزه راه های استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.