صفحه اصلی / اصناف / خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه قانونی است به یک شرط
خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه قانونی است به یک شرط

خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه قانونی است به یک شرط

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه با بیان اینکه خرید و فروش اقلام مرتبط با فعالیت آرایشگاه‌ها مثل رنگ مو بلامانع است، گفت: باتوجه به اینکه خدمات اکستنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود خریدوفروش مو برای اکستنشن بلامانع، اما به‌قصد دلالی غیرقانونی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شهربانو عابدی در واکنش به خرید و فروش موی زنان و دختران در آرایشگاه‌های زنانه و قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این کار اظهار کرد: طبق قوانین موجود، هرگونه خرید و فروش کالا در آرایشگاه‌ها ممنوع است؛ ولی خرید و فروش اقلامی که مرتبط با فعالیت صنفی این واحدهاست بلامانع است. رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران افزود: مثلاً فروش رنگ مو برای انجام خدمات آرایشگاهی به مشتریان یکی از الزامات فعالیت آن‌هاست و مواردی از این دست نیز مشکل ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خدمات اکستنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود، خرید و فروش مو برای اکستنشن بلامانع است، ولی خرید و فروش مو به‌قصد دلالی قطعاً غیرقانونی است. اخیراً برخی آرایشگاه‌های زنانه اقدام به خرید موی زنان و دختران کرده و حتی بازار خرید و فروش موی زنان و دختران به سایت‌های آگهی خرید نیز کشیده شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.