صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / حمایت جدی بانکها از کارآفرینان موجب بهبود فضای کسب و کار استان خواهد شد
حمایت جدی بانکها از کارآفرینان موجب بهبود فضای کسب و کار استان خواهد شد

رییس کانون کارآفرینی گیلان:

حمایت جدی بانکها از کارآفرینان موجب بهبود فضای کسب و کار استان خواهد شد

کسب و کار نیوز- رییس کانون کارآفرینی گیلان در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: حمایت جدی بانکها از کارآفرینان موجب بهبود فضای کسب و کار استان خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از رشت پرس، افشین رحیمی  در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه یکی از موفقیت های کانون کارآفرینی گیلان در سال گذشته گرفتن مصوبه برای ساماندهی مشاغل غیر مستمر بوده گفت:این طرح به جهت ساماندهی و حمایت از حقوق کارگر و کارفرما مصوب شد.

وی  با اشاره به اینکه در کشورهای توسعه یافته فضایی با عنوان کافه های کارآفرینی به منظور تعامل و تبادل نظر افراد جویای کار راه اندازی می شود افزود:سال گذشته نخستین کافه ی کارآفرینی در انزلی راه اندازی شد و امسال دومین کافه ی کارآفرینی مکانی برای اجماع کارآفرینان و سرمایه گذاران در رشت راه اندازی می شود.

وی اظهار کرد: ۳ باشگاه کارآفرینی با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی در کودکان و جوانان به منظور شناسایی استعدادها در زمینه ی فضای کسب و کار در رشت و انزلی ره اندازی شد که نوجوانان در گروه های سنی ۱۲ الی ۱۵ سال با ثبت نام درکانون ها می توانند در آن شرکت کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: سه استارتاپ در سال گذشته با هدف توصیه فارغ التحصیلان در زمینه کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی برگزار شد.

رییس کانون کارآفرینی گیلان افزود: حمایت جدی بانکها از کارآفرینان موجب بهبود فضای کسب و کار استان خواهد شد همچنین انتصاب یک مدیر توانمند در گیلان که با افراد اقتصادی در ارتباط باشد در رشد گیلان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه ۱۴ شرکت مشاوره کارآفرینی در گیلان راه اندازی شده گفت: این مراکز در زمینه های صنعت، کشاورزی، خدمات بازرگانی و خدمات مالی فعالیت می کنند و متقاضیان کارآفرین در استان می توانند به این مراکز مراجعه کنند و مشاوره های لازم را در مورد فعالیت مورد نظر خود دریافت نمایند.

رییس کانون کارآفرینی گیلان با بیان اینکه معضلات حوزه ی کسب و کار به دو دسته ملی و استانی تقسیم می شود گفت: برخی از مشکلات در سطح ملی برای فضای کسب و کار ایجاد می شود و بخش استانی رابا مطالبه‌گری حل می کنیم.
رئیس کانون کار آفرینان استان گیلان یکی دیگر از مشکلات در کسب و کار را پرداخت تسهیلات خود اشتغالی عنوان کرد و گفت: این سیستم قابلیت اینکه بتواند متقاضی را به هدف کسب و کار انتخابی خود برساند و در نهایت به یک شغل منجر شود نداشت به همین منظور فردی به عنوان راهبر یا پشتیبان از سوی سازمانهای اعطا کننده تسهیلات خود اشتغالی معرفی میشود و مسئولیت متقاضی را از ابتدا تا اننتها برعهده می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.