صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / نفت روسیه همچنان تاوان پس می‌دهد
نفت روسیه همچنان تاوان پس می‌دهد

بر اساس گزارش رویترز،

نفت روسیه همچنان تاوان پس می‌دهد

کسب و کار نیوز: تولید نفت روسیه به دلیل کاهش تولید شرکت روس‌نفت، در اوایل ماه میلادی جاری به پایین‌ترین حد در سه سال اخیر سقوط کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, منابع صنعتی آگاه به رویترز اظهار کردند تولید نفت روسیه در اوایل ژوئیه به ۱۰.۷۹ میلیون بشکه در روز رسید که پایین‌ترین حد از اوت سال ۲۰۱۶ است که ۱۰.۷۱ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده بود و کمتر از سطح تولید ۱۱.۱۵ میلیون بشکه در روز در ژوئن گذشته است.
تولید نفت روسیه ممکن است ماه میلادی جاری بهبود پیدا کند. این کشور در ابتدای ژوئن نیز با افت تولیدش به ۱۰.۸۷ میلیون بشکه در روز روبرو شده بود اما سپس تولیدش بهبود یافت.
یک منبع صنعتی آگاه گفت: تولید شرکت روس‌نفت که بزرگترین تولیدکننده نفت جهان است در هفته اول ژوئیه نسبت به میانگین تولید ژوئن، ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده است.
این کاهش پس از کشف آلودگی نفت اورال در اواسط آوریل روی داد که باعث توقف جریان صادرات نفت از طریق خط لوله دروژبا به اروپا شد و از آن زمان، بخشی از جریان صادرات نفت از این مسیر احیا شده است.
در این بین، روس‌نفت اعلام کرد که تولید نفت این شرکت به دلیل تصمیم شرکت خط لوله ترانس‌نفت برای کاهش دریافت نفت به دلیل مسئله آلودگی نفت، کاهش پیدا کرده است. این شرکت اعلام کرده که ترانس‌نفت محدودیت قابل توجهی برای دریافت نفت از زیرمجموعه روس نفت وضع کرده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.