صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / دولت سرمایه‌گذاری مناسبی در زیست‌بوم‌های کارآفرینی کرده است

معاون آموزشی جهاددانشگاهی:

دولت سرمایه‌گذاری مناسبی در زیست‌بوم‌های کارآفرینی کرده است

کسب و کار نیوز- معاون آموزشی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی گفت: خوشبختانه دولت سرمایه‌گذاری خوبی در زیست‌بوم‌های کارآفرینی کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمدصادق بیجندی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح نخستین واحد استانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در جهاد دانشگاهی زنجان بابیان اینکه اقدامات دولت در زمینه زیست‌بوم‌های کارآفرینی قابل‌تقدیر است، افزود: این سرمایه‌گذاری با اتفاقات خوب درزمینه زیست‌بوم‌های کارآفرینی همراه شده و به همین خاطر معتقدیم باید این فرصت را پاس بداریم و از آن استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید فرصت را غنیمت شمرد و با هم‌افزایی در حوزه‌های نو، از فرصتی که در این زمینه به‌دست آمده است، استفاده کافی را برد، تصریح کرد: آنچه که در برهه کنونی باید بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد، اهتمام به فرآیند تبدیل ایده به محصول، ارسال محصول به بازار و از همه مهم‌تر حفظ بازاربیش‌ازپیش در شرایط کنونی است.

بیجندی بابیان اینکه تحقق فرایند مطرح‌شده جز با هم‌افزایی، همراهی و همکاری مدیران ارشد استانی و کشور اتفاق نخواهد افتاد، ادامه داد: معتقدیم جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهادی که عملکرد توسعه‌ای دارد، می‌تواند در کنار سایر دستگاه‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

علی وقف‌چی، نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت نیز در این آئین خاطرنشان کرد: بی‌تردید مقوله فرهنگ، بزرگ‌ترین زبان مشترک در ایجاد صلح به‌عنوان زیرساخت توسعه است که می‌تواند این بستر را در کشور فراهم کند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره ۳۰۱۴ روزنامه کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.