صفحه اصلی / سرخط خبرها / کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران فردا تعطیل است
کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران فردا تعطیل است

کاخ اختصاصی مجموعه نیاوران فردا تعطیل است

کسب و کار نیوز : در ادامه اجرای پروژه شناسایی نوع حشره‌ها و مبارزه با آفات موزه‌ای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، کاخ اختصاصی این مجموعه فردا (یکشنبه ۱۶ تیر) تعطیل است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا, بر اساس اعلام روز شنبه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، پروژه شناسایی فون (زیاگان یا گونه‌های جانوری که در دوره زمانی معین در منطقه جغرافیایی مشخصی زندگی می‌کنند) حشره ها و مبارزه با آفات با طرح و نظارت واحد حفاظت و مرمت این مجموعه طبق زمانبندی مشخص در موزه ها، مخازن و بخش های اداری مجموعه نیاوران در حال انجام است و در ادامه این پروژه کاخ اختصاصی نیاوران روز یکشنبه ۱۶ تیر تعطیل بوده و پذیرای بازدیدکنندگان نخواهد بود.
در این پروژه که به صورت دوره ای در مجموعه نیاوران انجام می شود، علاوه بر شناسایی زیان حشرات مشترک بین باغ، معماری و آثار موزه ای و جداسازی آن دسته از حشره های که دارای سیکل زندگی تخریبی بر روی آثار هستند، نسبت به دفع آفات به شیوه غیرتخریبی اقدام می شود. همچنین به موازات اجرای پروژه، موارد لازم جهت حفاظت پیشگیرانه به همراه ارائه دستورالعمل به موزه ها پیش بینی و اجرا می گردد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.