صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / طرح ساماندهی میان‌گذر دریاچه ارومیه اجرا می‌شود
طرح ساماندهی میان‌گذر دریاچه ارومیه اجرا می‌شود
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-10-09 16:23:43Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

یک مسئول:

طرح ساماندهی میان‌گذر دریاچه ارومیه اجرا می‌شود

کسب و کار نیوز :‌سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح در قطعه اول پروژه میا ن‌گذر دریاچه ارومیه تا پایان نیمه نخست سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, پیمان آرامون در جلسه‌ای که با حضور فرماندار ارومیه و در محل فرمانداری شهرستان ترتیب یافت با اشاره به تأکیدات مقام عالی استان بر تسریع در تکمیل قطعه‌های یک و دو واقع در حوزه استان آذربایجان غربی گفت: نقش میان‌گذر دریاچه ارومیه در مبادلات تجاری و اقتصادی منطقه و ترانزیت کالا به کشورهای همسایه بسیار برجسته و دارای اهمیت بالای است و بر همین اساس تکمیل عملیات باقی مانده از پروژه و ایمن سازی و نگهداری و مراقبت از قطعات سازه‌ای پل بسیار ضروری است.
وی افزود: تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح در قطعه اول این پروژه، تکمیل روشنایی‌های مسیر و عرشه پل و ایمن سازی مسیر در دستور کار پیمانکار پروژه قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد.
آرامون با اشاره به انتخاب شرکت پیمانکار برای انجام عملیات نگهداری از پل اظهار کرد: با توجه به ویژگی‌های فنی و اجرایی عرشه و قطعات مکانیکی آن، نیازمند اقدامات مراقبتی است که برای آن دستورالعمل‌های خاصی تدوین شده است.
ملامحمدی زاده فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این جلسه با گفت: این پروژه در عرصه مبادلات تجاری و حمل و نقلی استان و بویژه شهرستان ارومیه به استان‌های مرکزی نقش مهمی دارد.
وی همچنین افزود: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه از این مسیر به منظور تسهیل عبور و مرور خودروها در دو سوی پل نیز برابر نقشه‌های مصوب در ابتدا و انتهای پل عملیات احداث دوربرگردان آغاز شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.