صفحه اصلی / استان ها / امید سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی است
امید سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امید سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی است

کسب و کار نیوز : ‌نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی امید است و رهبر انقلاب بارها بر این تاکید کرده‌اند، گفت: نباید این امید کمرنگ شود لذا باید تلاش کرد تا فعالیت‌های مختلف این نهاد در جامعه محسوس‌تر باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ۱۲ تیر در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی کشور، با اشاره به اراده بالای جهادگران دانشگاهی در راستای توسعه و پیشرفت کشور، گفت: علی رغم توطئه‌های دشمنان خارجی متأسفانه در برخی از عرصه‌ها جنگ واقعی در درون کشور است که باید در آن‌ها هم پیروز شد.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه جهاد واقعی، پیشبرد اهداف در میان مشکلات است، افزود: نباید مشکلات باعث یاس و ناامیدی در میان جامعه شود لذا باید فعالیت‌های ما موجب افزایش امیدآفرینی در جامعه باشد.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه متأسفانه ما در کشور با بی‌نشاطی در حوزه تولید مواجه هستیم، اظهار کرد: علی‌رغم همه حمایت‌ها از طرف سازمان‌های حمایتی و خیرین اما تولیدکنندگان اراده قوی بر تولید ندارند زیرا بارها خسارت دیده‌اند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی امید است و رهبر انقلاب بارها بر این تاکید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نباید این امید کمرنگ شود لذا باید تلاش کرد تا فعالیت‌های مختلف این نهاد در جامعه محسوس‌تر باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی زیرساخت اصلی در توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی است، گفت: در همین راستا تلاش شد در این مجموعه توسعه علمی و فناورانه، توسعه فرهنگی، توسعه آموزش‌های مهارتی و اشتغال و کارآفرینی مدنظر باشد و با توجه به امکانات فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
حمیدرضا طیبی با تاکید بر اینکه هنوز در کشور اراده پیشرفت به شکل مطلوب شکل نگرفته است، افزود: عدم خودباوری، نگاه غیرضرور و بیش از حد به خارج از کشور و نبودن روحیه انقلابی و جهادی از علل اصلی کمبود این اراده است.
رئیس جهاد دانشگاهی کشور با بیان اینکه این مجموعه در حوزه‌های پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی و اجتماعی و فرهنگ و هنر فعالیت‌های خوبی انجام داده است، تصریح کرد: ساخت تلویزیون دیجیتال روستایی جدیدترین محصولات فناورانه جهاد دانشگاهی است که با نصب یک ایستگاه می‌توان بیش از چهارصد خانه را پوشش دیجیتال دهد.
طیبی خاطرنشان کرد: در صورتی که مسئولین چهارمحال و بختیاری بتوانند زیرساخت‌های موجود را فراهم کنند جهاد دانشگاهی آمادگی توسعه علوم در زمینه‌های علمی، پزشکی و کشاورزی را دارد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.