صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان غربی / پروژه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی بیمه حوادث امنیتی می‌شوند
پروژه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی بیمه حوادث امنیتی می‌شوند

معاون استاندار:

پروژه‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی بیمه حوادث امنیتی می‌شوند

کسب و کار نیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی گفت: شهرستان اشنویه از قابلیت‌های بیشماری برای توسعه برخوردار است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,رضا حسینی در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره گیلاس اشنویه با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر شهرستان اشنویه برای توسعه تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌هایی چون کشاورزی، گردشگری و سابقه درخشان تاریخی و مردمانی فهیم بستر لازم برای توسعه پایدار شهرستان را فراهم ساخته است.
وی ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای نزدیک ساختن شاخص‌های توسعه در بین شهرستانها افزود: برای جبران وقفه‌های ایجاد شده در مسیر توسعه شهرستان اشنویه بنا داریم تا در محورهای گردشگری، صنایع تبدیلی، خشکبار و دامداری‌های صنعتی حمایت‌های لازم را انجام دهیم.
حسینی گفت: گام‌های توسعه پایدار اشنویه برداشته شده و نیاز داریم تا مردم، مسئولین و سرمایه گذاران در این راه همراه باشند.
معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حمایت‌های دولت از شهرهای مستقر در نوار مرزی در قالب شورای عالی توسعه شرق و غرب تصریح کرد: علاوه بر ارائه تسهیلات با میزان سود پایین و تخفیف دار، پروژه‌های سرمایه گذاری نیز بصورت کامل بیمه حوادث امنیتی می‌شوند.
وی در ادامه به اقدامات انجام یافته در راستای حمایت و جلب سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط تشکل‌های بخش خصوصی و اتاق بازرگانی آذربایجان غربی رتبه دوم فضای کسب و کار را کسب کرده و حفظ و ارتقای این شاخص به عنوان راهکاری مهم در بهبود مسیر سرمایه گذاری در دستور کار قرار دارد.
معاون استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از نقش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و همراهی مردم از برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان در مهرماه سالجاری خبر داد و خاطرنشان کرد: از فرمانداران خواسته شده تا با تشکیل اتاق‌های فکر پروژه‌های محلی و منطقه‌ای را که قابلیت سرمایه گذاری دارند برای معرفی در همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان ارائه کنند.
وی همچنین از این خبر داد که با حمایت‌های صورت گرفته به زودی واحد تولیدی میوه خشک کنی در اشنویه راه اندازی می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.