صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / مدال‌های فرنگی کاران کمک شایانی به ارتقا جایگاه کاروان ایران می‌کند
مدال‌های فرنگی کاران کمک شایانی به ارتقا جایگاه کاروان ایران می‌کند

حسن حمیدی:

مدال‌های فرنگی کاران کمک شایانی به ارتقا جایگاه کاروان ایران می‌کند

کسب و کار نیوز: سرپرست تیم کشتی کارگران در بازی‌های جهانی اسپانیا گفت: ۷ مدال طلای فرنگی کاران کمک شایانی به ارتقا جایگاه کاروان ایران در بازی‌های جهانی کارگران می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حمیدی، سرپرست تیم کشتی کارگران ایران در بازی‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا در رابطه با عملکرد فرنگی کاران اظهار کرد: کسب هفت طلا و یک برنز توسط فرنگی کاران نتیجه بسیار خوبی بود که توانستیم با این مدال‌های خوش رنگ به ارتقا جایگاه کاروان ایران بین ۴۲ کشور شرکت کننده در بازی‌های جهانی اسپانیا کمک کنیم.
حمیدی همچنین گفت: در ادامه مسابقات تیمی نیز برگزار می‌شود که تیم ایران بخت نخست قهرمانی است ضمن اینکه در ادامه مسابقات ساحلی را هم داریم و در آنجا نیز کشتی گیران برای قهرمانی به میدان می‌روند. البته در بازی‌های اسپانیا مسابقات کشتی آزاد برگزار نمی‌شود و رقابت‌ها تنها در بخش‌های فرنگی و ساحلی است.
سرپرست تیم کشتی کارگران ایران در پایان اظهار کرد: امیدوارم کاروان ایران در تمامی رشته‌های اعزامی به مدال‌های خوبی دست پیدا کند و با کمک همه تیم‌های ورزشی شرکت کننده بتوانیم ورزش ایران را صاحب جایگاه قابل توجهی در بازی‌های جهانی کنیم و پرچم پرافتخار کشورمان را بارها به اهتزاز در آوریم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.