صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / تشکل‌ها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پای کار بیایند
تشکل‌ها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پای کار بیایند

استاندار آذربایجان شرقی:

تشکل‌ها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات پای کار بیایند

کسب و کار نیوز :استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که باید در مقابل شرایط بیرونی، انسجام درونی و وحدت خود را حفظ کنیم، گفت: تشکل‌ها برای افزایش مشارکت مردمی در انتخابات باید پای کار بیایند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمدرضا پورمحمدی در نشست صمیمی رئیس ستاد انتخابات کشور با نخبگان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان، با بیان این‌که خطه آذربایجان قابلیت‌های بسیاری دارد، اظهار کرد: این خطه گهرخیز، انسان‌های بزرگی را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و… تربیت کرده است.
وی با تاکید بر این‌که اکنون کشور در شرایط سیاسی و بین‌المللی متفاوتی قرار دارد، گفت: در کنار رفع نواقص موجود، باید همه با جدیت پای کار بیایم؛ چرا که بحث انتخابات حساس بوده و به سرنوشت کشور گره می‌خورد.
وی با بیان این‌که هرچند در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم، اما شاید همین مشکلات باعث شود که قدری از وابستگی خود به نفت را کاهش دهیم، افزود: امروز در عرصه اقتصادی با صنایع مختلف ارتباط داریم و چرخ بسیاری از صنایع می‌چرخد، البته تنگناهایی نیز بوجود آمده اما اقتصاد کشور به سوی خودکفایی حرکت می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای برقراری امنیت و سلامت انتخابات نیز عهد می‌کنیم که به خاطر دنیای دیگران، آخرت خود را نخواهیم فروخت.
وی با بیان این‌که در مورد سلامت و امنیت انتخابات استان اطمینان خاطر را می‌دهیم، خاطرنشان کرد: در این رابطه، مسئولان اجرایی که به نوعی با نمایندگان فعلی حشر و نشری داشتند را جابه‌جا کرده‌ایم و این روند ادامه دارد تا شبهه‌ای در این رابطه به وجود نیاید.

همچنین مطالعه کنید:

هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، احمدرضا فرشچیان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.