صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / ویژه نامه «معدن، تولید ثروت در ایران» فردا منتشر می شود
ویژه نامه «معدن، تولید ثروت در ایران» فردا منتشر می شود

ویژه نامه «معدن، تولید ثروت در ایران» فردا منتشر می شود

کسب و کار نیوز-  این ویژه نامه در ۳۰ صفحه توسط روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدنی منتشر خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، یادداشت خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو با عنوان ” همگرایی و نفع تولید و تجارت” و اقدامات جدید ایمیدرو در تامین مالی طرح ها از زبان عباس نعیمی قائم مقام ایمیدرو، بخش آغازین این ویژه نامه را به خود اختصاص داده است.

اقدامات و برنامه های ایمیدرو طی سال ۹۷ تا پایان ۹۸، گفت و گو با مدیران اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری و همچنین مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو از دیگر بخش های این ویژه نامه است.

حمید آذرمند کارشناس اقتصادی در دهمین صفحه ویژه نامه، از ظرفیت بخش معدن وصنایع معدنی با عنوان ” معدن، عرصه جدید تولید ثروت در ایران” می گوید.

“گام جدید افزایش صندوق بیمه معدنی به ۱۴۳ میلیارد تومان” عنوان گفت و گو با فرید دهقانی مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت های معدنی است.

در ادامه محمدرضا بهرامن و بهرام شکوری روسای تشکل های تخصصی معدن و صنایع معدنی از نقش بخش خصوصی در دستیابی به اهداف می گویند. مقاله ای تخصصی با عنوان “گاز سنتز در احیا مستقیم” در صفحات ۱۴ و ۱۵ منتشر شده است و سهم معدن و صنایع معدنی در تجارت خارجی به عملکرد این حوزه در بخش صادرات و واردات طی سال ۹۷ پرداخته است.

از سوی دیگر وجیه الله جعفری مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدین ایران از برون سپاری امور و احیا معادن کوچک می گوید. علاوه بر این داریوش اسماعیلی رئیس سازمان نظام مهندسی معدن به تشریح اقدامات مجموعه متبوع خود و امتیازات اقتصادی بخش معدن وصنایع معدنی پرداخته است.

گفت و گو با مدیران ستادی ایمیدرو در بخش اکتشاف، آموزش، پژوهش و فناوری، ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی و همچنین مدیران شرکت های تابعه بخش های دیگر ویژه نامه “معدن، تولید ثروت در ایران” را به خود اختصاص داده اند.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.