صفحه اصلی / استان ها / ‌پارک‌های خراسان شمالی نان واحدهای اقامتی را آجر می‌کنند
‌پارک‌های خراسان شمالی نان واحدهای اقامتی را آجر می‌کنند

رئیس جامعه واحدهای اقامتی در استان:

‌پارک‌های خراسان شمالی نان واحدهای اقامتی را آجر می‌کنند

کسب و کار نیوز: ‌رئیس جامعه واحدهای اقامتی در خراسان شمالی گفت: پارک‌های خراسان شمالی نان واحدهای اقامتی را در استان آجر می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌یونس کاظمی افزود: تقریباً در بیشتر نقاط کشور به مسافرها اجازه داده نمی‌شود که مسافرها در داخل پارک‌ها، چادر برپا کنند این درحالیست که در این استان مسافرها در هر پارکی و در هر نقطه‌ای از پارک‌ها که تمایل داشته باشند، می‌توانند چادر خود را برپا کنند و شب نیز اقامت داشته باشند.
وی ادامه داد: این وضع در فصل تابستان به گونه‌ای می‌شود که اگر شهروندی در این استان بخواهد چند ساعتی را در پارک سپری کنند در برخی از پارک‌ها جایی برای خود شهروندان نیست.
کاظمی اظهار کرد: همیشه از سوی مسئولان شنیده می‌شود که سالانه ۲۰ میلیون مسافر از این استان تردد می‌کنند اما این امر چه فایده‌ای برای جامعه واحدهای اقامتی داشته است؟
وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات واحدهای اقامتی این استان خانه مسافرها هستند، بطوری‌که برخی افراد دارای منزل خالی کارتن به دست گرفته و مسافران را به سمت منازل خود هدایت می‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه تعداد زیادی از این خانه مسافرها فاقد مجوز بوده و نظارتی نیز بر روی آن صورت نمی‌گیرد.
وی توضیح داد: هم اکنون ۲۰ واحد اقامتی در این استان وجود دارد که با ظرفیت کمتر از ۱۰ درصد فعالیت می‌کنند.
رئیس جامعه واحدهای اقامتی خراسان شمالی بیان کرد: طی چند سال گذشته واحدهای اقامتی شهر اسفراین کنار کشیدند و به غیر از آن طی سه تا چهار اخیر سه تا چهار واحد تولیدی در سایر نقاط استان از رده خدمات رسانی خارج شدند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.